JonTj Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Følgende er meget billig og enkelt: Legg det bilde du vil ha ut på f.eks hjemmesiden din, høyreklikk på bilde og velg properties/egenskaper. Da ser du adressen til bilde. Bruk WAP eller GPRS. Legg så denne adressen inn et bokmerke eventuelt tast adressen rett inn. Da vil man motta bilde og man betaler kun for tiden man bruker (wap) eller antall bytes (GPRS).. Dette blir ultrabillig i stedet for å betale 15 eller 20 spenn for et bilde Gå inn på www.inpoc.no og hent ned bildene dems "gratis" !! Muhahahaha Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vi Siemens-brukere har gjort dette i 4 år nå Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 hrmf, hvorfor i svarte har ingen fortalt meg dette før? Kunne jo ha spart masse penger !! Nuvel, hvis dette er viden kjent er det rart at noen i det hele tatt kan tjene penger på dette.. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Når jeg gjør dette kommer jeg ikke "inn" må jeg skrive wap i url'n eller bruker jeg hppt://www. osv... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 du trenger ikke skrive wap og sånt, så lenge det ikke ligger på en wap-adresse... f.eks, ligger det på http://home.no.net/dittnavn/dittbilde.bmp , så skriver du bare inn det, akkurat likedan! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 på alle bilder som er lagd for mobiltelefoner(spessielt nokia sine) så står det skrevet preview over hele bildet da, så dette ikke skal gå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå