Dewil Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel hva synes? Tenkte tittelen kunne passe ganske godt til dette bildet. Nikon D80 med 50mm F1.8 @ 4, 1/3sek, ev -2 Bildet er croppet og justert litt i lightroom. Fjernet noe av gulfargen i bildet for å tone ned skiltet "All ferdsel...." og det gule lyset fra gatelyktene. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du er her inne også ja Jeg likte dette bildet mye bedre sånn det er her, istedenfor den høye kontrasten. Nydelig bildet, og rødfargen ser helt nydelig ut! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 seff er her oxo, veit jeg hvem du er kanskje? ble litt usikker nå se btw, takker for fin kommentar Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) seff er her oxo, veit jeg hvem du er kanskje? ble litt usikker nå se btw, takker for fin kommentar Jeg er hu som komenterte bildene dine og bilene på kreativia ;D (Håper jeg ikke driter meg ut nå, var kanskje vennen din jeg snakket med) Endret 22. september 2008 av Ardisrawr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fine biler, begge blant mine favoritter. Og bildet er ikke så aller verst. Omgivelsene er helt ok. Litt i vinden, eller kanskje litt over kulen. Men liker det fortsatt. Såpass at det er også min kritikk bundet opp i. Du skulle fått med mer av omgivelsene. Men bilene er så flotte at jeg overser alt annet. Lenke til kommentar
akle Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kjempe stilig bilde! Fine farger, liker den lav vinkelen veldig godt! Liker og så linjene i bildet. Må si det er et av de beste bildene jeg har sett på lenge=D Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 kult bilde! likte fargene, vinkelen var bra. flott bilde. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Takker for kommentarer. Synes selv også bildet er en av de bedre jeg har snekret sammen. seff er her oxo, veit jeg hvem du er kanskje? ble litt usikker nå se btw, takker for fin kommentar Jeg er hu som komenterte bildene dine og bilene på kreativia ;D (Håper jeg ikke driter meg ut nå, var kanskje vennen din jeg snakket med) hehe.. Var nok en kompis det ja. Scampi. Var ute sammen med meg og tok bilder. Bobla er min og en kamerat av meg igjen eier mustangen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tøft bilde! Likte spesielt bilen til venstre <3 Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Kjempe kule biler Likte vinkelen og fargene du har brukt. Endret 23. september 2008 av nm91 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 En god ide som også er godt gjennomført. Gjentakelser er jeg glad i, enda hvor fjern de kanskje er i dette bildet. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Flott at ikke alle tar bilder i strålende sol med dertil reflekser. Mustangen oser av maskulinitet og Bobla, ja den ser ut som en flott retro bil skal. Lav vinkel er nok nøkkelen til at dette blir så bra og at takene bak ruster er bare et ekstra pluss som fremhever kvaliteten i bilene. Flott fanga /L Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Synes selv at gjærdet bak bilene og murveggen med taggen blir ganske tøff Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg pleier overhode ikke å like hardt redigerte bilder av biler. Det pleier aldri å bli noe mer enn stusslige kjøretøy som prøver å være noe de ikke er. Derfor er jeg litt overrasket over at jeg liker bildet ditt veldig godt. For det første er gjennomføringen veldig god, men det som trigger meg er kontrasten mellom de to bilene. Du viser jo med all tydelighet at de har noe med hverandre å gjøre, så like som de er, tvillingene, men jeg kan ikke finne noen fellesnevner. De har forskjellig formål, er fra forskjellige kontinent, forskjellig alder, forskjellig fasong, forskjellig lyd, forskjellig ALT! Likevel står de der som brødre. Hva er på ferde her? Hmmmm....??? Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 jeg liker både fargene og det faktum at det er undereksponert. Det jeg ikke liker så godt er bakgrunnen... Slikt er ofte vanskelig, men en forskjellig komposisjon kunne kanskje ha gitt et renere uttrykk. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 jeg liker både fargene og det faktum at det er undereksponert. Det jeg ikke liker så godt er bakgrunnen... Slikt er ofte vanskelig, men en forskjellig komposisjon kunne kanskje ha gitt et renere uttrykk. Kan tenkes at bakgrunnen ville blitt renere hvis jeg hadde gått nærmere ja. Skal prøve meg på flere vinkler og avstander neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå