Gå til innhold

BK: Toeggede tvillinger

Dewil

Anbefalte innlegg

Vel hva synes? Tenkte tittelen kunne passe ganske godt til dette bildet.

Nikon D80 med 50mm F1.8 @ 4, 1/3sek, ev -2

Bildet er croppet og justert litt i lightroom. Fjernet noe av gulfargen i bildet for å tone ned skiltet "All ferdsel...." og det gule lyset fra gatelyktene.

post-26623-1222111754_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
seff er her oxo, veit jeg hvem du er kanskje? ble litt usikker nå se ;) btw, takker for fin kommentar

Jeg er hu som komenterte bildene dine og bilene på kreativia ;D

(Håper jeg ikke driter meg ut nå, var kanskje vennen din jeg snakket med)

Endret av Ardisrawr
Lenke til kommentar

Fine biler, begge blant mine favoritter. Og bildet er ikke så aller verst. Omgivelsene er helt ok. Litt i vinden, eller kanskje litt over kulen. Men liker det fortsatt. Såpass at det er også min kritikk bundet opp i. Du skulle fått med mer av omgivelsene. Men bilene er så flotte at jeg overser alt annet.

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer. Synes selv også bildet er en av de bedre jeg har snekret sammen.

seff er her oxo, veit jeg hvem du er kanskje? ble litt usikker nå se ;) btw, takker for fin kommentar

Jeg er hu som komenterte bildene dine og bilene på kreativia ;D

(Håper jeg ikke driter meg ut nå, var kanskje vennen din jeg snakket med)

hehe.. Var nok en kompis det ja. Scampi. Var ute sammen med meg og tok bilder. Bobla er min og en kamerat av meg igjen eier mustangen.

Lenke til kommentar

Flott at ikke alle tar bilder i strålende sol med dertil reflekser. Mustangen oser av maskulinitet og Bobla, ja den ser ut som en flott retro bil skal. Lav vinkel er nok nøkkelen til at dette blir så bra og at takene bak ruster er bare et ekstra pluss som fremhever kvaliteten i bilene. Flott fanga ;)

/L

Lenke til kommentar

Jeg pleier overhode ikke å like hardt redigerte bilder av biler. Det pleier aldri å bli noe mer enn stusslige kjøretøy som prøver å være noe de ikke er. Derfor er jeg litt overrasket over at jeg liker bildet ditt veldig godt. For det første er gjennomføringen veldig god, men det som trigger meg er kontrasten mellom de to bilene. Du viser jo med all tydelighet at de har noe med hverandre å gjøre, så like som de er, tvillingene, men jeg kan ikke finne noen fellesnevner. De har forskjellig formål, er fra forskjellige kontinent, forskjellig alder, forskjellig fasong, forskjellig lyd, forskjellig ALT! Likevel står de der som brødre. Hva er på ferde her? Hmmmm....???

Lenke til kommentar
jeg liker både fargene og det faktum at det er undereksponert. Det jeg ikke liker så godt er bakgrunnen... Slikt er ofte vanskelig, men en forskjellig komposisjon kunne kanskje ha gitt et renere uttrykk.

Kan tenkes at bakgrunnen ville blitt renere hvis jeg hadde gått nærmere ja. Skal prøve meg på flere vinkler og avstander neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...