elf_man Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har aldri vært fan av PvP, og denne endringen kommer definitivt ikke til å endre det synpunktet Når det er sagt er det en del i raidgruppa mi som er glade for denne avgjørelsen, så det er nok mer positivt enn negativt Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 De resette vell arena pointsene som man på lvl 70? Er så kjedelig vist de som har full s4 kan spille 5 uker også har de 5000 arena points klar til lvl 80 og får ett kjempe forsprang på alle andre.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jepp. Arenapoints, honorpoints og alle battleground-marks blir fjernet. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hvorfor skal dem fjerne honor og marks ? :S det skjønner jeg lite av siden man bare kan farme det tilbake igjen før man eventuelt levler videre. Siden man får honor instant og ikke trenger vente 1uke slik som med arena. Kilde til at dem fjerner honor og marks? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Honor reset Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da må man ihvertfall bli vesentlig mer kynisk med hvem man spiller arena med, og hva slags classes man har i teamet. Tror ikke dette skal bli noe problem sålenge man klarer å lære seg nye abilities og spells kjapt, men det er klart at welfare-epics kommer til å bli vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette kan bli bra for pve, da slipper man "noobs" i full pvp epic som gjør heroics men ikke kan noe om teamplay og aggromanagement. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette kan bli bra for pve, da slipper man "noobs" i full pvp epic som gjør heroics men ikke kan noe om teamplay og aggromanagement. Straff som fortjent om du kjører pugs Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Dette kan bli bra for pve, da slipper man "noobs" i full pvp epic som gjør heroics men ikke kan noe om teamplay og aggromanagement. jeg har aldri hatt det problemet og har som regel pleid å kjøre med masse pvp-geara folk. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vet ikke helt om jeg er fan av det nye systemet her. På den ene side så kan du få nye biter mye oftere og ikke vente to måneder mellom hver bit. På den annen side så er det mye mer å grinde mot, og rating-kravene synes jeg er litt heftige. Det jeg synes er litt irriterende er at det her for det meste bare gjør at de som er gode får *enda* mer fordel mot folk som ikke er så gode. På den annen side så burde det jo gå på skills og ikke bare gear, og det bygger jo litt opp under det. Nei... er litt ambivalent her. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt avhengig av hvordan det nye pvp greiene fungerer. Er vel en ny BG og en pvp sone eller noe. Aner ikke hvor mye honor og eventuelle marks man kan skaffe der. Etter å ha spilt siden lenge før TBC har jeg farmet mitt siste honor point og mark i WSG, AB, EotS og AV for å si det sånn Runde 3 skjer ikke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Hm, usikker på dette faktisk. Etter min mening burde alle entre Arena i likt gear. Det vil altså si at når man entret arena ble gearet satt til x og mana til y, så kom talent specs/racials inn i bildet, og that's it. Har hatt stødig fremgang i Arena selv, men kan ikke huske sist gang vi spilte mot et team som var dårligere gearet sett i ett enn teamet mitt, dette favoriserer jo de ''sterke'' allerede før man måler ferdigheter. Problemet da ville dog vært insentiv for de som spilte Arena. Endret 24. september 2008 av PSV Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hm, usikker på dette faktisk. Etter min mening burde alle entre Arena i likt gear. Det vil altså si at når man entret arena ble gearet satt til x og mana til y, så kom talent specs/racials inn i bildet, og that's it. Dette hadde vært ganske kjedelig. Hele poenget med WoW er jo å bygge seg opp en egen char du bruker hele veien. Jeg husker jeg testet Guild Wars og der var det vel slik at du alle bare fikk en lvl 20 char med samme gear og satte i gang med PvP. Nei, da kunne man like gjerne bare spilt CS ellerno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå