John Keats Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Alle Season kommer visst nå med 3 forskjellige sets. Savage er det blå settet mens Hateful og Deadly er Epic. Hva er deres synspunkter på det nye systemet når det gjelder gear? Savage Gladiator: Chest - no rating - 6000 honor and 350 arena points Hands - no rating - 3600 honor and 200 arena points Head - no rating - 6000 honor and 350 arena points Legs - no rating - 6000 honor and 350 arena points Shoulder - no rating - 4800 and 275 arena points MH Weapons - no rating - 8400 honor and 475 arena points OH Weapons & Items - no rating - 3600 honor and 200 arena points Shields - no rating - 6000 honor and 350 arena points 2H Weapons - no rating - 12000 honor and 700 arena points Caster 1H Weapons - no rating - 10000 honor and 575 arena points Ranged Weapon - no rating - 12000 honor and 700 arena points Throwing Weapon - no rating - 3200 honor and 175 arena points Wands & Relics - - no rating - 3200 honor and 175 arena points Hateful Gladiator: Chest - 1725 rating - 6000 honor and 700 arena points Hands - 1665 rating - 3600 honor and 400 arena points Head - 1785 rating - 6000 honor and 700 arena points Legs - 1695 rating - 6000 honor and 700 arena points Shoulder - 1825 rating - 4800 and 550 arena points MH Weapons - 1755 rating - 8400 honor and 950 arena points OH Weapons & Items - 1755 rating - 3600 honor and 400 arena points Shields - 1755 rating - 6000 honor and 700 arena points 2H Weapons - 1755 rating - 12000 honor and 1400 arena points Caster 1H Weapons - 1755 rating - 10000 honor and 1150 arena points Ranged Weapon - 1755 rating - 1200 honor and 1400 arena points Throwing Weapon - 1755 rating - 3200 honor and 350 arena points Wands - 1755 rating - 3200 honor and 350 arena points Deadly Gladiator: Chest - 2020 rating - 2250 arena points Hands - 1900 rating - 1350 arena points Head - no rating - 6000 honor and 350 arena points ( Most likely bugged ) Legs - 1960 rating - 2250 arena points Shoulder - 2200 rating - 1800 arena points MH Weapons - 2080 rating - 3150 arena points OH Weapons & Items - 2080 rating - 1350 arena points Shields - 2080 rating - 2250 arena points 2H Weapons - 2080 rating - 4500 arena points Caster 1H Weapons - 2080 rating - 3150 arena points Ranged Weapon - 2080 rating - 4500 arena points Throwing Weapon - 2080 rating - 1200 arena points Wands - 2080 rating - 1200 arena points Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så du må farme honor til nytt "maingear" i tillegg til neck, bracers osv? Kommer til å måtte farme seg ijhel bare for å henge med da... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 De har jo senka prisene betraktelig så ser ikke det som et problem, det at de innfører tre sett med forskjellige karv synes jeg er litt stilig, enda det kan sikkert fort bli mye whining rundt det siden ikke alle vil få tak i det beste settet. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så da blir det en elite innen Arena-spillere, og det mener jeg blir en gal retning! Fra før har vi Raid-hardcore-folka, så PvP-folka, og så skal jaggu Arena-folka også bli hardcore. PvE-batches kan vel også tas med. På en side; dette fører til at man får enda en opsjon til å geare seg opp. Det er jo sikkert en god ting... På den andre sida, så lager man enda en ny branch som krever hardcore-spilling. Jeg vet ikke helt jeg. Det er fint at de "legger til" ett sett som er blå, som ikke krever rating. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så da blir det en elite innen Arena-spillere, og det mener jeg blir en gal retning! Hvorfor det? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Høres flott ut, da har jeg ikke en sjans på å få 1700+ rating tingene uansett. Ergo slipper jeg å grinde pvp for å få gear til pve, slik jeg har måttet tidligere. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hvis man spiller 3x10 kamper i uka og vinner alle, er det hardcore? Urealistisk men mulig. Ikke så veldig hardcore Edit: Kanskje ikke mulig, men you see my point. Endret 22. september 2008 av flickflack Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Blir jo direkte trist å starte på arena når det har gått et på måneder.. Begynne uten pvpgear og farme seg mot det blå, for deretter å farme det andre. Nei, tror jeg holder meg borte fra pvp på lvl 80, blir for mye farming dette her. (nå tenker jeg på folk som vil opp i rating og ikke de som er fornøyd med 1500) Plukker heller opp warhammer om jeg skal pvpe. Endret 22. september 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
PcT Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Enda mer epeen gear for oss på toppen! Personlig har jeg ikkenoe imot det, de bare lager en bedre grunn for at folk skal prøve å bli bedre i Arena. Er litt trist å se samme ting skje hver sesong, alle noobsa bare får seg 4/5 + kanskje våpen. Nå får de iallfall ett fullt set, som er ment til å være bra nok for å få seg rating til neste set. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Enda en gang ser vi at Blizzard feiler totalt med PvP systemet sitt. Hvorfor må du være god, for å bli enda bedre? Med rating req på gear så går de helt vekk fra "å kjempe på likt grunnlag" dvs en middels spiller kan slå en god spiller bare pga han har bedre gear. I andre typiske "Arena" pvp systemer har alle likt gear, eller kan velge blandt de samme. som jeg har sakt tidligere, la arena gear være likt, samme stats, men belønn de gode på andre måter, bla.annet med bedre utseende eller mer tydelige rewards som ikke påvirker ytelsen i en arenakamp. Slik det er nå er det som om jeg måtte stille til start i et formel-1 løp med min mazda 626, og ikke fikk lov å stille med en skikkelig bil før jeg hadde fullført på 15plass eller mer. Dog liker jeg vriuen med at manmå ha BÅDE arena og honor for å kjøpe det, og at prisen er senket. Dette eliminerer alle "farmerne" fra BGS slik at vi som liker det kan gjøre det uten "wtf loose so i can get my mark!!!" Edit: Ja jeg skjønner farm-progresjonen som blizz legger opp til. grind til x, så til y, og så kan du klare z. men den rimer ufattelig lite med den e-sport tromma som dem har drevet å slått på i det siste. Endret 22. september 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Kunne ikke brydd meg mindre desverre PvP har jo ødelagt itemization totat og ser ut som de fortsetter gitt... Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det ser ut til å bli vanskeligere å få tak i det, det er mye bedre. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 synes det er dumt som mange sier, selvom du faktisk er litt god i arena kan du bli eid pga gear, det sucks Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nja. jo. Det har litt å si, men er man klart bedre, vinner man uansett. Anyway.. jeg er bare glad for å slippe alt av pvp, og det ser ut som det ikke er noe vits i å begynne engang med tanke på raid-gearing. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Detter lover godt, nå slipper man at noober for epics, irriterer meg grønt at det er masse uskilla folk som får gå rundt i epics, savner den tiden da epics var litt sjeldent/hard to get, nå ser det sannelig meg ut som at ting er på vei tilbake til normalen Endret 23. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Om du sikter til pre-TBC hvor halvparten av alle med epics var hjernedøde idioter som hadde afk'a seg gjennom MC et par ganger, det eneste som gjorde det vanskeligere før var at man måtte kunne bruke MYE tid sammenhengende i raids. Nå kan du spille mindre og fortsatt få det gearet de "skilla" fortjener. Dette vil gjøre at de som spiller mest og lærer seg ting vil spille 24/7 i starten, dra fra de andre som er mindre skilla fordi de har mindre øvelse, men alikevel like stort potensiale. De som har spilt mest kommer opp, de andre skilla, men utrente henger igjen og får aldri klatret opp for de spiller ikke nok til å bli like gode fort nok, og får dermed dårligere gear og treffer heller ikke de gode lagene så de kan lære av dem. Du kan si skills>gear så mye du vil, da sier jeg prøv å drep en full S4 geara char, mens du har full S1, evt. gjør det i greens om du er virkelig skilla. -,- Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Om du sikter til pre-TBC hvor halvparten av alle med epics var hjernedøde idioter som hadde afk'a seg gjennom MC et par ganger, det eneste som gjorde det vanskeligere før var at man måtte kunne bruke MYE tid sammenhengende i raids.Nå kan du spille mindre og fortsatt få det gearet de "skilla" fortjener. Dette vil gjøre at de som spiller mest og lærer seg ting vil spille 24/7 i starten, dra fra de andre som er mindre skilla fordi de har mindre øvelse, men alikevel like stort potensiale. De som har spilt mest kommer opp, de andre skilla, men utrente henger igjen og får aldri klatret opp for de spiller ikke nok til å bli like gode fort nok, og får dermed dårligere gear og treffer heller ikke de gode lagene så de kan lære av dem. Du kan si skills>gear så mye du vil, da sier jeg prøv å drep en full S4 geara char, mens du har full S1, evt. gjør det i greens om du er virkelig skilla. -,- Uansett så var det vanskeligere og få seg gear før, og jeg liker at det blir vanskeligere igjen, vist du er ekstremt god kan du ta hvem som helts, så og si. Har selv nådd 1700 rating med grønt og blått PvE gear og noen få S1 deler, skal ikke si sikkert om det var lykke alle ukene jeg spilte med dårlige spillere, eller om jeg er über Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Om du sikter til pre-TBC hvor halvparten av alle med epics var hjernedøde idioter som hadde afk'a seg gjennom MC et par ganger, det eneste som gjorde det vanskeligere før var at man måtte kunne bruke MYE tid sammenhengende i raids.Nå kan du spille mindre og fortsatt få det gearet de "skilla" fortjener. Dette vil gjøre at de som spiller mest og lærer seg ting vil spille 24/7 i starten, dra fra de andre som er mindre skilla fordi de har mindre øvelse, men alikevel like stort potensiale. De som har spilt mest kommer opp, de andre skilla, men utrente henger igjen og får aldri klatret opp for de spiller ikke nok til å bli like gode fort nok, og får dermed dårligere gear og treffer heller ikke de gode lagene så de kan lære av dem. Du kan si skills>gear så mye du vil, da sier jeg prøv å drep en full S4 geara char, mens du har full S1, evt. gjør det i greens om du er virkelig skilla. -,- Uansett så var det vanskeligere og få seg gear før, og jeg liker at det blir vanskeligere igjen, vist du er ekstremt god kan du ta hvem som helts, så og si. Har selv nådd 1700 rating med grønt og blått PvE gear og noen få S1 deler, skal ikke si sikkert om det var lykke alle ukene jeg spilte med dårlige spillere, eller om jeg er über Tipper dårlig battlegroup jeg. Hadde aldrig nådd 1700 i #Rampage med blues og greens og noen få S1 deler. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fullt mulig, satser egentlig også på dårlig battlegroup, men alikevel så understreker det poenge mitt, skills betyr noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Men når skillforskjellene ikke er vanvittige spiller gear en desto større rolle. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå