toffaen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei! Har en veninne som skal bytte ut JVC-kasett spilleren sin med en Panasonic spiller. Noen som vet hvor hun kan få tak i en overgangs-kabel fra JVC kontakten til Panasonic spilleren? Har letet litt på nettet, men finner ikke noen plass Endret 23. september 2008 av toffaen Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 JVC-kontakten skal ubetinget følge med JVC-spilleren når den tas ut av dashbordet. I den andre enden av JVC-ledningen sitter mest sannsynlig en såkalt ISO-kontakt, som sitter fastmontert i bilen, og som passer 100% inn i Panasonic-kabelen som følger med Panasonic-spilleren. Hva slags bil har hun? Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Nja, det er en Suzuki svift. Vet ikke årsmod. Men tviler på det er noe ISO kontakt der, for alt jeg fant etter kabelen fra JVC-spilleren, var bare kabelsko. Så tenkte egentlig bare å kluppe kablene fra Panasonic-spilleren og skjøte dem med kabelsko hvis jeg ikke fant noen overgang. Er en Blaupunkt overgang som står på Panasonic-spilleren nå forresten. Er denne jeg tenker å klippe å lage til med kabelsko hvis jeg ikke finner noe overgang. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Finnes ikke noe sånt som en Blaupunkt-overgang, de har brukt ISO-kontakter i 20 år. Det er den ISO-kontakten som skal plugges inn i ISO-kontakten som står i bilen. Står det ingen ISO-kontakt der, passer sannsynligvis en av disse ISO-overgangene til Suzuki-kontakten: ...eller denne: Dermed får hun en ISO-kontakt som kan plugges inn i Panasonic'en, eller "alle" andre spillere på markedet i dag. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er originalkontakten klippet av, slik det kan høres ut, skaffer du løse ISO-kontakter og monterer de i bilen isteden, så er ihvertfall framtiden sikret. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ah! ok, men da skaffer jeg en slik ISO kontakt som jeg kobler til di løse kablene og "sikrer fremmtiden" Hvor får jeg tak i en slik? over alt hvor di seler bilstereo? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Biltema, clas ohlson osv har ihvertfall Edit: er ikke sikkert de har til alle modeller, men de har ihvertfall universale (som du fint kan bruke hvis det var slikt at det som satt der var klippet fra før) Endret 23. september 2008 av daruu Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Ok! Ja, det som er nå er klippet av. Da kjøpet jeg en slik! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå