Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Overgang fra JVC til Panasonic? *Løst*

toffaen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en veninne som skal bytte ut JVC-kasett spilleren sin med en Panasonic spiller. Noen som vet hvor hun kan få tak i en overgangs-kabel fra JVC kontakten til Panasonic spilleren?

Har letet litt på nettet, men finner ikke noen plass :dontgetit:

Endret av toffaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, det er en Suzuki svift. Vet ikke årsmod. Men tviler på det er noe ISO kontakt der, for alt jeg fant etter kabelen fra JVC-spilleren, var bare kabelsko. Så tenkte egentlig bare å kluppe kablene fra Panasonic-spilleren og skjøte dem med kabelsko hvis jeg ikke fant noen overgang. :dontgetit: Er en Blaupunkt overgang som står på Panasonic-spilleren nå forresten. Er denne jeg tenker å klippe å lage til med kabelsko hvis jeg ikke finner noe overgang.

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe sånt som en Blaupunkt-overgang, de har brukt ISO-kontakter i 20 år. Det er den ISO-kontakten som skal plugges inn i ISO-kontakten som står i bilen. Står det ingen ISO-kontakt der, passer sannsynligvis en av disse ISO-overgangene til Suzuki-kontakten:

ISO-Suzukigammel.jpg

...eller denne:

ISO-Suzukiny.jpg

Dermed får hun en ISO-kontakt som kan plugges inn i Panasonic'en, eller "alle" andre spillere på markedet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...