Gå til innhold

Diskuter NFL-kamper her

Anbefalte innlegg

Jeg ser det ikke er noen tråd hvor man kan diskutere kampene i NFL her, så da lager like så godt jeg en.

I denne tråden kan alle kamper diskuteres, enten de du har sett selv eller andre kamper som fortjener og nevnes. Et eksempel kan være at Miami Dolphins i går slo Patriots hele 38-13.

Jeg kan starte med å fortelle litt om kampen mellom Buccaneers og Bears i går, som naturligvis var den kampen jeg valgte å se. Fikk bare sett fra og med 3. periode, og da ledet Bucs 14-9. Men så svikter forsvaret, og da spesielt Ronde Barber, og Bears går opp i en 24-14 ledelse. Den holder seg til det er igjen litt over tre minutter av kampen. Bucs scorer på et field goal og forsvarer seg bra etterpå. Likevel ser det mørkt ut da det er 1.40 igjen og Bucs er på egen 25. Jeg trodde ikke det skulle gå, men de jobber seg fort fremover og reserve-quarterback Brian Griese storspiller. Sju sekunder før slutt får Bucs touchdownen sin, og kampen går til overtid hvor Matt Bryant setter inn field goalet som avgjør kampen, og Buccaneers vant 27-24. Det var helt sykt å se på som Tampa Bay fan, og jeg trenger vel ikke si at jeg var rimelig fornøyd etter kampen ;) De siste minuttene av ordinær tid kan sees her: http://www.nfl.com/videos?videoId=09000d5d80afc260

Man trenger ikke å skrive så nøye om kampene, og jeg kommer heller ikke til å gjøre det. Det var bare at jeg satt igjen med så mange inntrykk etter denne kampen som jeg bare måtte få ut ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Buccaneers vant i går 30-21 mot Packers etter å ha ligget under 21-20 da det gjensto to og et halvt minutt. Dette er selvfølgelig en enormt deilig seier, men den kom i skyggen av en enormt trist ting. For noen dager siden døde den tre måneder gamle babyen til Bucs sin kicker Matt Bryant. Likevel spilte han i går, og begynte rett og slett å gråte på banen. Jeg anbefaler på det sterkeste alle sammen å gå inn på http://buccaneers.com/ og se videoen An Emotional Day som ligger under videoer.

Endret av Buccaneers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...