Gå til innhold

Bestilling av Canal+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du har altibox blir det selvfølgelig levert via altiboxen :).

Og altibox er ikke kabel, det er fibernett.

Canal+ og CanalDigital er ikke det samme, Canal+ er kanaler, CanalDigital leverer kabel-tv og parabol, og har sin egen dekoder.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Når du har altibox blir det selvfølgelig levert via altiboxen :).

Og altibox er ikke kabel, det er fibernett.

korrekt :thumbup: sløvt av meg...

men er da ingen andre muligheter å få CanalDigital på da, for å kunne få tak i deres dekoder?

Endret av pierce007
Lenke til kommentar

Det er som sagt CANAL+kanalene som leverer dette!

CanalDigital er et selskap som leverer kabel-tv og parabol, og har ingen egne kanaler.

Som sagt så har du blanda sammen disse to. Altibox og canal digital er akkurat det samme, to leverandører av tv og internett.

Ergo bestiller du canal+ via altibox, du får ingen nye dekodere, bare 259 ekstra på regningen din hver måned.

Lenke til kommentar

Bestilling av canal+ gjør du hos din lokale Altibox leverandør. Har selv canal+ total igjenom Altibox.(Lyse)

Vil gjør oppmerksom på følgende betingelser på canalplus hos altibox: Dersom du har flere enn en dekoder betaler du kr 50,- ekstra pr måned. Bindingstid er 12 måneder, og etter endt bindingstid øker prisen for flere enn en dekoder fra kr 50,- til kr 100,- pr måned.

Lenke til kommentar
Bestilling av canal+ gjør du hos din lokale Altibox leverandør. Har selv canal+ total igjenom Altibox.(Lyse)

Vil gjør oppmerksom på følgende betingelser på canalplus hos altibox: Dersom du har flere enn en dekoder betaler du kr 50,- ekstra pr måned. Bindingstid er 12 måneder, og etter endt bindingstid øker prisen for flere enn en dekoder fra kr 50,- til kr 100,- pr måned.

Ok takker for svaret. Tror jeg da dropper dem siden jeg ikke får egen dekoder med eget kort.

Lenke til kommentar
Altså, forstår jeg deg rett om du ønsker å ha din egen dekoder så du kan se tv for deg selv, mens det står en annen en et annet sted?

ja jeg ønsker litt større frihet. Er bla bruker av Dreambox. Siden dama ikke er altfor stor fotballfan, kan hun da evt se noe annet på TV, men jeg sitter et annet sted med kortet i Dreamboxen og ser fotball.

Lenke til kommentar
ALtibox støtter det som heter "Multirom", altså 2 dekodere. Da får du deg egen dekoder, og får alle kanalene på begge dekoderene.

Stemmer, men såvidt jeg husker kostet dette vel 70kr ekstra eller noe i mnd....??? I tillegg med bruk av Dreambox, kan jeg og se på PC hvis dette skulle være aktuelt. Lite streaming muligheter med Altibox dekoderen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...