Trollfjes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hovedsaklig snakker jeg om 4'eren som jeg synes er ett av de råeste COOP spillene der ute, vil gjerne vite om det er noen spill som er som dette med coop gameplay som i SWAT4? Og evt. om det kommer ut av 5'er i denne fantastiske serien. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Rainbow six serien ? Ghost recon serien ? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Rainbow Six-serien er nok det nærmeste du kommer, ja. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Rainbow Six-serien er nok det nærmeste du kommer, ja. Nei, denne serien har jo ikke noe annet en skyt for å drepe funskjoner! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er mulig at COOP splinter cell vil passe for deg. Har ikkje prøvd det sjølv men eg trur det skal gå an å sammarbeide om å gjere missions utan å bli oppdaga. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Er mulig at COOP splinter cell vil passe for deg. Har ikkje prøvd det sjølv men eg trur det skal gå an å sammarbeide om å gjere missions utan å bli oppdaga. Hvilket av de? Lenke til kommentar
Freakhavoc Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Er enig i at coop i SWAT 3 og 4 med folk som går inn for det, er kjempegøy. Jeg er også bekymret over at det tilsynelatende ikke blir noe SWAT 5 - med den grafikken som er mulig samt med videre evolusjon fra de tidligere SWAT-spillene kunne det ha blitt knall. Jeg digger vrien som SWAT-spillene har, her har man som mål å nøytralisere skurkene -uten- at liv går til spille; spiller man public ser man fort at det er en utfordring mange ikke er vant med. Det er ikke SWAT å være lett på triggeren. Endret 23. september 2008 av Freakhavoc Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eg er ikkje sikker på kva slags splinter cell spel som har best COOP, som sakt så har eg ikkje testa det sjølv, men det skal nok være mulig å grave fram nokre omtalar som tar føre seg COOP på SC. SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5. Er bedre å offre den høyre lillefingeren sidan den berre ligg inaktiv på sida av musa. Den venstre lillefingeren bruker du til å betjene TAB, caps lock, shift og ctrl. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Husker demoen til Swat 4. Multiplayer der var hysterisk bra, med at en spiller var gissel og kunne bli fanget. Uten tvil høydepunktet innenfor taktisk FPS.. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Rainbow Six-serien er nok det nærmeste du kommer, ja. Nei, denne serien har jo ikke noe annet en skyt for å drepe funskjoner! Som sagt er RS-serien det nærmeste du kommer på, men identisk er det ikke. Raven Shield i co-op har synes jeg mye til felles med SWAT4 co-op. Veldig gøy i hvert fall. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5. Er bedre å offre den høyre lillefingeren sidan den berre ligg inaktiv på sida av musa. Den venstre lillefingeren bruker du til å betjene TAB, caps lock, shift og ctrl. Du har så rett! Tror jeg må ta en tå i stedet... Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Ja, det hadde vært vanvittig bra hvis SWAT 5 hadde kommet snart.. I mellomtiden får vi vente på SWAT 4 Takedown ( en omfattende mod). Noen som veit når den kommer? For litt informasjon, se her: Swat 4 Takedown Endret 24. september 2008 av kristian04 Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eg er ikkje sikker på kva slags splinter cell spel som har best COOP, som sakt så har eg ikkje testa det sjølv, men det skal nok være mulig å grave fram nokre omtalar som tar føre seg COOP på SC. SWAT 4 er helt fantastisk på lan. Hadde gitt min venstre lillefinger for å få et SWAT 5. Er bedre å offre den høyre lillefingeren sidan den berre ligg inaktiv på sida av musa. Den venstre lillefingeren bruker du til å betjene TAB, caps lock, shift og ctrl. ikke for de som har knapper på begge sider av musa Nesa kan du da fint greie deg uten ? Lenke til kommentar
Book Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tør tippe på at Shawn Elliot ble ansatt som produsent hos 2K boston (tidligere irrational games) pga SWAT 5. Det finnes forresten gode coop baner i splinter cell 3 (chaos theory). Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Tør tippe på at Shawn Elliot ble ansatt som produsent hos 2K boston (tidligere irrational games) pga SWAT 5. Det finnes forresten gode coop baner i splinter cell 3 (chaos theory). Er det noe god grafikk på dette? Lenke til kommentar
Book Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tør tippe på at Shawn Elliot ble ansatt som produsent hos 2K boston (tidligere irrational games) pga SWAT 5. Det finnes forresten gode coop baner i splinter cell 3 (chaos theory). Er det noe god grafikk på dette? Jeg synes det. Er i alle fall ikke dårligere enn SWAT 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå