jajamensen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 er det mulig? hvis det går ann, hvor kjøper jeg oppgraderingen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hva skal du med 64-bit? Det mangler masse drivere, og de fleste 32-bit program fungerer ikke på 64-bit. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hva skal du med 64-bit? Det mangler masse drivere, og de fleste 32-bit program fungerer ikke på 64-bit. jeg vil gjerne ha mer minne op maskinen min. kan maks ha 2.7 på min 32bit. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Der tar du temmelig feil Asbjohor. De fleste 32bit programmene funker faktisk på 64bit og det er ikke mange drivere som mangler nå lenger. Sitter selv på XP 64bit og har gjort det lenge og tror at jeg har til overs å finne ett program som ikke funker. Tilbake til trådstarter: Nei, det er ikke mulig å oppgradere, du må innstalere på nytt. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 hvis jeg innstalerer på nytt, mister jeg det jeg har begge hardiskene? eller bare det på c-disken? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du mister det du har på den disken du innstalerer OS på. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Takk 2mmy91! da har jeg fått svarene mine. da kan de som sletter forskjellige ting slette denen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) jajamensen: Sett inn Vista-DVD-en, boot opp og installèr som 2mm91 nevner, er ingen annen vei tror jeg (du kan prøve oppgrader-funksjonen under Windows med DVD-en i). Ellers er det er en myte som er ute og går rundt 64-bit, vil jeg si. Har brukt Vista Ultimate 64-bit med SP1 siden mai i år og alt av drivere har fungert smertefritt fra dag en, ingen problemer enda foreløpig. Bortsett fra to formateringer etter eget ønske. Bygget på samme kjerne som Server 2008. Kjør på. Endret 22. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
fdenneche Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bruker denne tråden jeg. Må jeg kjøpe ny nøkkel, eller vil den jeg har fra 32bit versjonen også virke på 64bit? Jeg spør før jeg prøver. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er veldig forundret hver gang jeg ser råd om OS installasjon at man ser bort ifra dette: Man kan alltid velge "keep filesystem intact" ved ny installasjon av Microsoft OS (W2K/XP/Vista) enten det er 32bit/64bit. Da mister man "ingen" filer/dokumenter etc. Med Vista (man velger avansert partisjon behandling i setup prosessen) og plasseres alt av gamle user profiler, program files , windows katalog i en egen mappe kalt windows.old. Man kan etter nyinstallasjonen da i ro og mak tråle gjennom den folderen etter ting man vil ta vare på føre man sletter den. Det er ikke noe ytelses relatert bakdel med å gjøre nyinstallasjon med "keep filesystem intact". Eneste grunnen til at man ikke vil gjøre det på denne måten er hvis det ønskes an annen partisjons størrelse , eller ikke har noe data på partisjonen å ta vare på , eller har en ny disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå