tommis Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heisann godtfolk! Min gamle sliter Denon PMA-1315R har tilslutt gitt opp og gir nå konstant summing på alle innganger. Tenkte da å bytte den ut med noe nytt, det fører selvfølgelig til endel tankevirksomhet... Høytalerene er også noen gamle travere, nemlig klassikerene B&W DM603. Ser jo at jeg har flere alternativer her: 1. Skrote Denon'en og kjøpe en ny stereoforsterker, har i den anledning kikka på et vell av forsterkere. Ha sålangt kommet frem til et par interessante. Er snakk om Cambridge Azur 604A v.2, Cambridge Azur 704A eller kanskje en Rotel RA-06. Er litt usikker på hvor kraftig forsterker jeg trenger til mine høytalere. 2. Fortsatt skrote Denon'en, men begynne å bygge på en surroundløsning istedenfor. Har da kikka på endel surround receivere. Bla. Denon 2309 og 2808 + mange fler. 3. Selge unna B&W'ene, skrote Denon'en og starte fra begynnelsen av... Har kikka på bla. Klipsch RF serien (finni noen RF-3 brukte til 4500,-) og da enten en stereo forsterker eller en surround receiver. Budsjettet er ikke helt bestemt enda, men i utgangspunktet settes det til 10.000 kr. Håper da å få kjøpt event. høytalere brukt, mens forsterker mest sannsynlig ny. Er det noen kloke hoder som kan hjelpe meg med dette? Bare en anbefaling til en ny forsterker til B&W'ene hadde vært til stor hjelp. Hilsen en som har vært ute av Hi-Fi hysteriet en stund Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er jo gode de høyttalerene der, hva med å kjøpe Denon PMA1500 det tror jeg vil bli en god kombo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå