Gå til innhold

Nok en meningsløs ytring fra meg=)

Anbefalte innlegg

Måtte bare få dette ut=)

Jeg jobber som ja, support data ikt lærling i en bedrift.

Idag var jeg nede på en avdeling, de hadde begynt å prøve å skifte

toner til en printer, de fikk det ikke til å spurte meg om hjelp.

Jeg har aldri vært borte i denne printeren noen gang før jeg heller

og dette sa jeg ifra om. Men alltså når du ser ned på toner "kassetten"

ser du noen riller, og hakk i toner "kassetten" det er bare å

vri den litt til høyre å dra den ut, herregud alltså.

Hva er det med folk som ikke "kan" data så godt, sperrer

hjernen dems for vanlig iq når de sier de ikke kan "data".

Pluss at de spurte meg om hvordan de setter på lukket igjen?!

(Nok en gang, jeg har heller ikke sett denne printeren før, jeg er

egentlig like blank som dem når det gjelder dette.)

Lukk som på et chieftec kab i fronten, hvis dere skjønner hva jeg mener?

Setter den ned i et hakk, også på den andre å lukk igjen? Hehehe

Jeg bare uffa meg å gikk. Alltså ikke at jeg er særlig intelligent

og sånt, men det må da være lov til å bruke hjernen litt, bare

fordi det gjelder data, frafaller all normal sans, til og med

alfabetet klarer de ikke lenger da. Er det rart jeg blir gal?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, alltså jeg har ikke noe imot å hjelpe folk. Jeg skjønner jo at kan du ikke ting om data så kan du det ikke, det dukker jo ikke bare opp. Men når det gjelder data der du bare kan bruke hodet, og ikke noe data kunnskaper trengs, synes jeg det blir for dumt..

Lenke til kommentar

:lol:

Kreativ og selvstendig tenking er noe dritt :wink:

Opplever selv dette daglig (jobber med økonomi og ikke IT)

TOM det å sette papir i fax (!) eller som en i avd kom å spurte meg" tastaturet mitt funker ikke?"

hmmm...tenkte jeg å sjekket ledningen, som da var dratt ut :lol:

Lenke til kommentar

Blir som ei i slekta som kjøpte seg bærbar til 17000

Å spurte jeg hva slags type og tekniske data?