WaterMarked Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har merket at det er så og si umulig å bruke pil og bue effektivt i oblivion. Dette gjelder altså ps3 plattformen. Når jeg sikter så er følsomheten til stikkene helt på tryne. F.eks jeg snur meg sent, men beveger jeg stikka så mye som en millimeter så snur jeg meg så fort at jeg ikke greier å sikte skikkelig. Dette gjelder alle våpna, men det er magi og pil og buen som blir mest påvirket av dette. Er det bare jeg som har dette problemet? Er bare oblivion jeg opplever dette med, call of duty f.eks er bevegelsen på stikkene på kontrolleren så og si perfekt synkronisert med sikte i spillet. Slik at man kan sikte på ting på lang avstand uten særlige problemer. Greier dere å bruke bue skikkelig i dette spillet? Er det bare jeg som opplever dette??? Har tatt en liten søkerunde på nettet, men finner ingen andre som har dette problemet. Hva kan jeg gjøre for å løse dette??? Det er meget frustrerende da magi og bue blir ubrukelig, og ødelegger litt for hele spillet da jeg ikke få utnyttet dette skikkelig.... Tnx for svar. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har du ikke instillinger for sensitiviteten +/- inne på "Options - Controls"-menyen? Spiller selv på xB360, her greier jeg ihvertfall å sikte sånn passe, med å stille litt på disse. Skulle nå tro at du har samme muligheten på PS3. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette merket jeg også da jeg prøvde Oblivion på PS3. Selv om du endrer sensitiviteten så er det fortsatt ganske vanskelig å få siktet i tide. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Yupp. Merkelig at de ikke fikser dette... Får ta en tlf og høre med dem.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Derfor man spiller slike spill på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå