Phaser_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Her syns jeg du har fått fram en trist stemning som kler bilde og tittelen bra. Godt fanget Teknisk så er det litt skeivt og litt utbrent men syns ikke det har noe å si i dette bilde. Jeg liker det Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Her syns jeg du har fått fram en trist stemning som kler bilde og tittelen bra. Godt fanget Teknisk så er det litt skeivt og litt utbrent men syns ikke det har noe å si i dette bilde. Jeg liker det Jeg synes selve motivet ble litt for mørkt, men selve konseptet med å ha bildet i svarthvit gjør virkelig sitt for å få ram stemningen. Dette er ett veldig fint konsept bilde, og det virker sammtidig litt trist. Lenke til kommentar
___ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Slakt i vei<snipp> Dette bildet likte jeg. Han fikk vel en slant av deg? Edit av moderator: fjernet bilde fra quote. Endret 23. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ganske fortellende bilde. Jeg har sett mange lignende bilder tidligere, men ensomheten er mer slående her enn på de fleste. Det er kanskje ikke et bilde jeg kommer til å huske om noen uker, men det fikk meg til å tenke meg om en stund. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Synes det var et fint bilde. Får ikke følelsen av at det er et helt random shot, og det er bra! Litt baktanke liker vi EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig Endret 22. september 2008 av Milt Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig Fokus er faktisk på mannen, selv om det kanskje ikke virker sånn siden jeg har skrudd opp kontrastene og gjort han til en (nesten-)silhuett Lenke til kommentar
emero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 jeg tror kanskje jeg ville hat litt mer luft på venstre side. er ikke så veldig glad i midtstillingen der... ellers helt ok. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enig med PMnormal ang. ensomheten. Føler meg neste aleine selv når jeg ser på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er aleine når jeg ser det :'( Men flott bilde og jeg likte godt "silhuetten" på gatemusikanten. Som andre nevner, så virker bildet litt skeivt. Midtstillingen var ikke noe jeg hadde imot her. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Meget bra bilde, eneste er at jeg kunne tenke meg å se det rettet litt opp, aner ikke om det hadde blitt bedre da, men lyst til å se det, fordetom. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig Fokus er faktisk på mannen, selv om det kanskje ikke virker sånn siden jeg har skrudd opp kontrastene og gjort han til en (nesten-)silhuett Jeg tenkte ikke på kontrasten. Hvis du ser nøye på bakken så kan det virke som om fokuset er noe for nært, siden hellene er noe skarpere der. Men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Rettet opp etter den ene mursteinen på bakken. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Se der ja Nå ble det roligere i mine øyne! Ser nå at jeg liker bildet mer og mer jo mer jeg ser på det. Ser nye detaljer hver gang. Utrolig godt jobbet , sn0dig! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Meget flott sn0dig.. Føler med musikkanten.. ensomt og tøft liv. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Han fikk da litt penger av meg i dag ihvertfall hadde ikke tid i går siden jeg måtte nå toget, men så han på vei til bakeriet i dag Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sterkt portrett. Mannen er så godt som silhuett, men man skimter noen lyspunkt i ansikt, instrument, skuldre og sko. Det synes jeg gir liv i figuren, og jeg tror en fullstendig silhuett hadde blitt litt intetsigende. Godt gjort å fange dette øyeblikket i en gate jeg regner med ikke er folketom alt for ofte? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Han satt midt i en undergang som var rimelig folketom, så det var ikke noe problem. Forøvrig er bildet tatt på Sandnes, liten filleby (yeah, screw you sandnes-folk) ca en halvtime ifra Stavanger. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ah, jeg så ikke på hvor du kom fra. Jeg har bodd i Stavanger i to år selv, flyttet tilbake til Trøndelag nå i juli. Stavanger og Sandnes er jo strengt tatt som en stor by... Med Forus som sentrum, iallefall hva kjøpesenter og handelsområde angår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå