Gå til innhold

BK: Gatemusikant - forhatt yrke


sn0dig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her syns jeg du har fått fram en trist stemning som kler bilde og tittelen bra.

Godt fanget

Teknisk så er det litt skeivt og litt utbrent men syns ikke det har noe å si i dette bilde. Jeg liker det

Jeg synes selve motivet ble litt for mørkt, men selve konseptet med å ha bildet i svarthvit gjør virkelig sitt for å få ram stemningen.

Dette er ett veldig fint konsept bilde, og det virker sammtidig litt trist.

Lenke til kommentar

Synes det var et fint bilde. Får ikke følelsen av at det er et helt random shot, og det er bra! Litt baktanke liker vi :)

 

EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig

Endret av Milt
Lenke til kommentar
EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig

 

Fokus er faktisk på mannen, selv om det kanskje ikke virker sånn siden jeg har skrudd opp kontrastene og gjort han til en (nesten-)silhuett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er aleine når jeg ser det :'(

 

Men flott bilde og jeg likte godt "silhuetten" på gatemusikanten. Som andre nevner, så virker bildet litt skeivt. Midtstillingen var ikke noe jeg hadde imot her.

Lenke til kommentar
EDIT: For å være ekstra pirkete må det bli fokus. Mulig det er meg, men det ser ut som fokuset er noe nærmere enn motivet. Ikke nok til at det kan pirkes på egentlig

 

Fokus er faktisk på mannen, selv om det kanskje ikke virker sånn siden jeg har skrudd opp kontrastene og gjort han til en (nesten-)silhuett

Jeg tenkte ikke på kontrasten. Hvis du ser nøye på bakken så kan det virke som om fokuset er noe for nært, siden hellene er noe skarpere der. Men jeg kan jo ta feil ;)

Lenke til kommentar

Sterkt portrett. Mannen er så godt som silhuett, men man skimter noen lyspunkt i ansikt, instrument, skuldre og sko. Det synes jeg gir liv i figuren, og jeg tror en fullstendig silhuett hadde blitt litt intetsigende.

 

Godt gjort å fange dette øyeblikket i en gate jeg regner med ikke er folketom alt for ofte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...