bonaqua Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hei. prøver å lage ein boot cd til min bærbare packard bell maskin. men får feilmeldingen non-emulation booting. prøver den på den stasjonære maskinen, men då funker den heilt fint... men det er til den bærbare eg trenger den.. nokon som veit kvifor? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Her er en fin guide: http://www.geocities.com/dannymichel0101/m...xpbootable.html Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 den linken virker ikkje..... Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 prøvde dette men fekk kode 4 feil når eg sko bruke cden. pokker er det så vansklig å lage seg ein boot cd? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er jo bare og boote med floppy da. win98se er min favoritt. finn bare winnt.exe i i386 mappa, så er du i gang. Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 har ikkje den gammaldagse diskettstasjon dingsen på den bærbare pcen.... windows 98 takler ikkje ntfs... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 windows 98 takler ikkje ntfs... Det er jo ikke et tema da, hvis du bare skal boote opp en installasjons cd (2000/xp) så går det helt greit med en win98se bootdisk, har selv gjordt det drøssevis av ganger. Men at du ikke har diskettstasjon derimot... Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 tja,får vel prøva å rota opp den gamle windows 98 cden min då.. trur eg skal ha den liggande i alt rote.. orginal cd faktisk... (jøss !?!!?!!) men går det an å skifte plate etter at den er bootet og så få startet innstallasjonsprogrammet til min windows 2000 cd( som eg har fått gjennom min skulegang ved NITH, einaste valuta for dei 22000 kronene det koster i semestert faktisk....) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan du ikke lage en Dos boot disket i Nero feks. ren oppstarts disket bare på cd. Start nero. velg boot cd. og velg hva du vil ha på den......Feks boot disketene til XP selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå