Gå til innhold

Kosthold for å gå ned i vekt


Anbefalte innlegg

kcal er energi... Du trenger energi da. Og det er forskjell på om man er stor eller liten, og hvor mye man forbrenner, for alle har ikke lik forbrenning. Og ja, gåing er jo trening, selv om det ikke sto så klart i det jeg skrev.

 

Jeg mener ikke at hvis han trener så skal han ha i seg 3500 kcal og hvis ikke så skal han ha i seg 2500 kcal. Poenget er at han må ha i seg litt kcal/energi uansett om han skal slanke seg eller ikke, for underernæring er ikke bra... Og hvis man er underernært så vil man jo etterhvert miste muskelmasse fordi kroppen trenger noe å jobbe med.

 

I såfall hvis alt er feil... Spis bra mat, mye frukt og grønt og ikke "nei-mat". Ok nå kanskje?

 

Hvis du skal klage på alt, så klag på artikler... For jeg har jo lest om mye forskjellig, kanskje ikke alt stemmer 100 % da.. Det er ikke noe jeg sitter og finner på... Jeg har fått det fra noe sted da vettu...

 

du trenger energi ja, og hvilken artikkel har du 1700 ifra? siden det er det du referer til?

 

edit: og du kan spise så mye nei-mat du bare vil, bare du ikke går over i kcal overskudd... er det så vansklig å forstå?

 

En ting er å gå ned i vekt gjennom å spise nei-mat, en annen ting er å gå ned i vekt på en sunn og helsefremmende måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...