mtnine FURY Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei, vurderer å selge min PS3, for å heller å gå til innkjøp av en enda xbox 360, samt en wii. PS3en er 1 måned gammel +-, og på den korte tiden har jeg følgende spill. Colin McRae Dirt Resistance: Fall of Man Uncharted Assasins Creed Ratchet and Clank: TOD GTA IV Buzz Quiz TV Burnout Paradise Metal Gear Solid 4 Need For speed Prostreet Gran Turismo Prologue Warhawk Har ingen anning av hva jeg kan forlange når jeg har de spillene. Så alltids fint med litt hjelp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 4000-5000,- for hele pakken. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvordan PS3 er det? Altså, hvor stor harddisk? Jeg ville tippe halvparten/tredjedel av det du ga for alt, uten at det er for sikkert. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ups, glemte å nevne det. 40GB versjonen, kjøpte den en uke før 80GB kom. Sånn cirkus. Takker for svar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den prisen jeg skrev lengre oppe er for 40Gb som jeg regnet med at du hadde. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Å ja, takk skal du ha. Får ha litt brainstorming. Hadde jo vært flott å hatt alle 3 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå