€uropa Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Matrix-filmene er da fantastiske! Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Matrix-filmene er da fantastiske! Synes de er bra jeg også, men jeg forstår hvorfor folk ikke liker dem. De litt småpompøse scenene og den lette filosofien som skal hamres inn er sur kost for noen. Men om en tar filmene for det de er så blir det bra kost. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) The Matrix er på ingen måte overvurdert. Det er en dyp, tematisk film hvis hovestyrke ligger i dialogen. Tja. Jeg sier geekness. Beste nerdefilm siden Attack of the Nerds. Endret 27. september 2008 av Jan Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) The Matrix er på ingen måte overvurdert. Det er en dyp, tematisk film hvis hovestyrke ligger i dialogen. Tja. Jeg sier geekness. Beste nerdefilm siden Attack of the Nerds. Det der må jeg bare si pfff av. Alle filmer som ikke er helt mainstream er jo siktet inn mot en tematikk. Kan like godt kalle matrix trilogien for "religiousnes" om en skal vinkle det slik som deg. Endret 27. september 2008 av Ascorius Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 The Matrix er på ingen måte overvurdert. Det er en dyp, tematisk film hvis hovestyrke ligger i dialogen. Tja. Jeg sier geekness. Beste nerdefilm siden Attack of the Nerds. Det der må jeg bare si pfff av. Alle filmer som ikke er helt mainstream er jo siktet inn mot en tematikk. Kan like godt kalle matrix trilogien for "religiousnes" om en skal vinkle det slik som deg. Pftt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg synes den er overvurdert jeg, det er min personlige mening. Så ikke kom her a Hva legger du i ordet overvurdert? Vil du si at folk ser ting i den som ikke er der, eller at den regnes for å være bedre enn den egentlig er? Vil du si at folk som vurderer den for høyt gjør det fordi de ikke har sett nok film eller har nok forståelse for hva som gjør en film god? Eller er det bare et annet ord for at du ikke likte den? Jeg kan f eks si at jeg synes ikke noe om Hellboy, mens mange her på forumet gjør det. Blant dem har vi folk som har sett mer film, folk som er eldre, folk som forstår mer om film, men også folk som ikke har sett mye film og som synes den var god av helt andre grunner. Det virker som en film man liker som andre ikke liker er undervurdert og en film man ikke liker som andre liker er overvurdert. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blade Runner er vel den filmen som jeg synes er mest overvurdert. Skikkelig døll film. Juno er også en film som jeg ikke skjønner folk skryter opp i skyene. Fear And Loathing in Las Vegas var også utrolig skuffende. Alle disse filmene er kjøpt fordi at det var mye skryt rundt de. Aldri igjen skal jeg kjøpe en film etter andre sine uttalelser. PS: The Shining kan vel også legges til listen. Lenke til kommentar
ragarockers Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) King Kong av Peter Jackson.Fryktelig dårlig i mine øyne. Enig. Peter Jackson er en dyktig mann, men denne var ufattelig langdryg. I tillegg kan jeg slenge på "Love Actually". Holdt på å kjede r*va av meg jeg. Kan ikke med min beste vilje begripe hva som var så annerledes og bra med denne. Endret 29. september 2008 av ragarockers Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) syns king kong var hærlig jeg. men nå er det sånn at jeg blir kåt av effekter da! Endret 29. september 2008 av probin Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 The Godfather Har sett den mange ganger, den er helt grei, men forsår ikke hvorfor alle synes den er så perfekt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvorfor ser du Gudfaren flere ganger om du syntes den er bare "helt grei"? Den er jo lang, og langstrekkende, ikke noe en ser flere ganger om man ikke storkoser seg ^^ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Vel det er noen som sier at Den innerste sirkel er bra, og den har også fått bra kritikker. Det skjønner jeg ikke, for det er en av de mest kjedligste filmen jeg noensinne har sett. Også sammen med The Life Aquatic with Steve Zissou, som også har fått omtrent bare 5ere og 6ere, samt "årets komedie" osv. Skjønner jeg ikke, begge disse filmene er rene tortur å se på omtrent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis du ikke likte The Life Aquatic (sannsynligvis fordi den var for "Wes Anderson"), så kan du sjekke ut Rushmore. Jeg liker enkelte Anderson-filmer, men den var tortur å sitte gjennom. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg likte Life Aquatic. Det så koslig ut å tøffe rundt i den båten med alle de sære menneskene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes Darj var vanskelig jeg. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Alt av Tarantino. For å ikke kaste ekstra mye bensin på bålet kan jeg si at Pulp er grei nok. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Alt av Tarantino. For å ikke kaste ekstra mye bensin på bålet kan jeg si at Pulp er grei nok. Skal si meg delvis enig. Rservoir Dogs var dog også fantastisk, samt Pulp. Planet Terror var også helt grei, men Kill Bill-filmene skjønner jeg ikke helt sjarmen med. Helt ok filmer, ikke misforstå, men all hypen? Edit leif; Planet Endret 30. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Plant Terror, ja. Edit: Planet Terror, ja. Endret 30. september 2008 av Jan Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tarantino har da strengt tatt ikke lagd Planet Terror. Han har riktignok lagd Death Proof, som er en lidelse å se på. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ah, sant nok. Han hadde jo faktisk en rolle i den, sant? Tarantino som skuespiller syntes jeg fungerer utmerket Herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå