Speik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 2001: Space Odyssey.... nei huff og huff. Alle nevner at den erså kul den biten med AI'en som tar over skipet, og det er jeg jo enig i. Men resten av filmen er bare et dypdykk i uestetikk og dårlig manus. Skjønner ikke at mannen bak Ninth Gate laget det makkverket. (Men dette er nå bare min supersubjektive mening ) Ehm.. 2001: ASO og Ninth Gate er ikke skrevet, og heller ikke regissert av samme person. Hvilken mann er det du sikter til? Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 2001: Space Odyssey.... nei huff og huff. Alle nevner at den erså kul den biten med AI'en som tar over skipet, og det er jeg jo enig i. Men resten av filmen er bare et dypdykk i uestetikk og dårlig manus. Skjønner ikke at mannen bak Ninth Gate laget det makkverket. (Men dette er nå bare min supersubjektive mening ) Ehm.. 2001: ASO og Ninth Gate er ikke skrevet, og heller ikke regissert av samme person. Hvilken mann er det du sikter til? Oi shit, bra du rettet på meg. Nå gikk jeg og blandet litt navn på et par kjente regissører her får rette på det siste. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 2001 = uestetikk Det var da litt av en påstand. Tror ikke vi skal gå sammen på kunstutstilling. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 2001 = uestetikk Det var da litt av en påstand. Tror ikke vi skal gå sammen på kunstutstilling. Er da interessant å ikke være enig om at noe er genialt eller dårlig på utstilling. Men kunstsmaken min er nok litt sær ja Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Her var det mange kulturelle svar. Blir nesten lei meg når jeg leser her inne.. Tipper det er mange unge mennesker her inne. Mange av disse filmene må man være litt moden for å like.. Into the wild f.eks, handler om så mye mer enn en kar som går i skaugen og dør til slutt.. . Mye mer dyp enn som så... Virker ikke akkurat som du som skrev om den at du skjønte poenget på slutten der I tillegg er filmen veldig vakker og man møter mange varme personligheter i filmen. Filmen er jo også basert på en sann historie. Filmen ser jævlig bra ut i hd forøvrig Og Star wars filmene blir ikke dårlige pga de er gamle og ikke ser ut som dagens filmer.. Endret 25. september 2008 av husgutt Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Her var det mange kulturelle svar. Blir nesten lei meg når jeg leser her inne.. Tipper det er mange unge mennesker her inne. Mange av disse filmene må man være litt moden for å like.. Into the wild f.eks, handler om så mye mer enn en kar som går i skaugen og dør til slutt... Mye mer dyp enn som så... Virker ikke akkurat som du som skrev om den at du skjønte poenget på slutten der I tillegg er filmen veldig vakker og man møter mange varme personligheter i filmen. Filmen er jo også basert på en sann historie. Filmen ser jævlig bra ut i hd forøvrig Og Star wars filmene blir ikke dårlige pga de er gamle og ikke ser ut som dagens filmer.. Enig i at SW filmene ikke blir dårlige pågrunn av at de er gamle. Jeg føler faktisk at universet i de gamle filmene er mer "organisk" og "ekte", jeg er ikke imot bruk av CGI, men de nyere SW filmene er et godt bevis på at det kan bli altfor mye av det gode. Men det blir litt dumt å komme med argumenter som "du må være moden for å forstå". Det forklarer ingenting og ekskluderer egentlig argumentasjon som kunne hatt en viss verdi. Når det er sagt så er Reservoir Dogs en annen film som jeg ikke helt klarer å bli glad i. Den har en viss underholdningsverdi. Og endel av karakterene er litt "coole", men jeg forståt ikke hypen rundt filmen. (Film jeg synes er bra er The Fountain, men ingen av vennegjengen liker den ) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takk for spoileren, jeg har ikke sett Into The Wild. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke jeg heller, men jeg kjenner historien bak filmen, så jeg var klar over det. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takk for spoileren, jeg har ikke sett Into The Wild. Beklager spoiler, men jeg er hundre prosent ærlig når jeg sier at det ikke har noenting å si for opplevelsen av filmen.. Jeg visste også det jeg skrev før jeg så filmen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og det blir ikke for dumt å si at man må være moden for å like endel filmer.. Det er sannheten, og jeg likte heller ikke "trege,dype" filmer" da jeg var yngre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takk for spoileren, jeg har ikke sett Into The Wild. Beklager spoiler, men jeg er hundre prosent ærlig når jeg sier at det ikke har noenting å si for opplevelsen av filmen.. Jeg visste også det jeg skrev før jeg så filmen. Ja okei, men putt deg i spoiler fordet, det er ikke noe som folk vil vite før dem ser den. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 done. Men naboen under må evt gjøre det også.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skjønte fint poenget bak Into the Wild og er klar over at det er basert på en sann historie. Men jeg fant ikke filmen underholdende og det er hensikten bak de fleste filmer vil jeg tro. Ellers ser jeg heller en dokumentar. Vær forsiktig med å antyde at noen har umoden filmsmak, uansett sammenheng, husgutt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Føler for å slenge inn at jeg ikke er noe stor fan av The Matrix. Min mening er at filmen er temmelig overvurdert. En grei filmopplevelse en kveld, men intet mer. en 5/10. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 The Matrix og Kill Bill er noe av det mest skuffende jeg har sett. Jeg kjedet meg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 The Matrix er på ingen måte overvurdert. Det er en dyp, tematisk film hvis hovestyrke ligger i dialogen. Hvis man prøver å gå litt dypere inn under overflaten blir man nok overasket over symbolikken og referansene. Virkelig et gjennomført verk. De to oppfølgerne nevner vi ikke. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Saving private Ryan..... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg synes den er overvurdert jeg, det er min personlige mening. Så ikke kom her a Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) The Matrix og Kill Bill er noe av det mest skuffende jeg har sett. Jeg kjedet meg. Kill Bill volume 2 er ihvertfall ikke mye å samle på. Endret 26. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå