Dr. Brodsky Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Enig i at The Avengers ikke var noe særlig. Jeg så Prometheus nettopp. Hadde store forventninger, men ble veldig skuffet. Karakterene klarte ikke å engasjere med i det hele tatt. Ble ikke noe særlig når jeg ikke kunne brydd meg mindre om hvordan det gikk med de. Endret 18. november 2012 av Phileas Fogg 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Avatar og The Dark Knight RIses. Førstnevnte er kjedelig, og ser latterlig livløs og døll ut, og den andre har den absolutt dårligste slutten jeg noen sinne har sett i en film, samt masse anna svada. Hvorfor disse to filmene hylles vil jeg aldri forstå. 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg liker ikke å være "han fyren" som roper ut om at den og den populære filmen er oppskrytt, men en film jeg virkelig sliter med å skjønne populæriteten til er det koreanske "mesterverket" Oldboy. Dette var mitt første møte med koreansk film og jeg hadde gledet meg til å se den, da konseptet virket interessant og alle skrøt så fælt av den, men det er jammen meg to timer jeg aldri får igjen. Filmen føltes som et meningsløst virrvarr, og historien er teitere enn selv de mest hjernedøde actionfilmene. Det eneste som forhindrer meg fra å dele ut eneren her er at den ene slåssescena var ganske stilig og at hun dama var ganske heit. 2/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Avatar og The Dark Knight RIses. Førstnevnte er kjedelig, og ser latterlig livløs og døll ut, og den andre har den absolutt dårligste slutten jeg noen sinne har sett i en film, samt masse anna svada. Hvorfor disse to filmene hylles vil jeg aldri forstå. The Dark Knight Rises hadde en av de dårligste "endingene" jeg har sett. Filmen var ellers meget så bra, underholdende men ble ganske lei under filmen. Følte at dem kunne ha stusset litt på den. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hva er det dere ikke liker med slutten på The Dark Knight Rises? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Den er en ekstrem klisjé. Ærlig talt, hvis du har en atombome som snart sprenger, stopper du virkelig for å gi Catwoman et langt kyss? Lenke til kommentar
T.A Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kill Bill. Skjønner ikke hva folk synes er så bra med den filmen. Forferdelig i mine øyne.. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 12 Monkeys Aliens The Avengers (og andre Marvel-filmer forøvrig) Fight Club Platoon The Shining Shutter Island Slumdog Millionaire + samtlige 80-talls machobullshitfilmer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 The Avengers og Platton kan jeg forstå, men hva er galt med de andre? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det trenger ikke være så mye galt for å mislike en film. Smak kan være så personlig at det blir meningløst å rasjonalisere. Selv har jeg sett flere filmer som mange mener er gode og som jeg selv kunne se at hadde mange kvaliteter, men så var det en eller annen detalj som gjorde at det bare ikke funket for meg. Det kan være en karakter, settingen, musikken, atmosfære eller regissørstilen som bare ikke klikker. Endret 23. desember 2012 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Drive. Likte filmusikken, selve filmen syns jeg var helt rævva... Sikkelig treige saker.. Alle andre skryter voldsomt av den da. Ja hva faen, hva er bra med den? Jeg fant ikke noe interesse over den i det hele tatt :S Lenke til kommentar
Spider Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) @Coffey: Det er ikke nødvendigvis noe galt, men jeg, som emnetittelen tilsier, ser ikke hva som er så bra med de. Endret 23. desember 2012 av elevathor Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Når det gjelder The Shining så synes jeg den begynner ganske bra, men fra og med barscenen blir det fort kjedelig og mye svada. Dessuten er den overhodet ikke skummel, som mange skal ha det til at den er. En helt grei film, men ikke noe mesterverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg fant den kjedelig. Nesten ingenting skummelt til å være en skrekkfilm men var ellers helt grei. Likte kun den delen når han gikk rundt med øksa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Må fjerne denne tråden fra mine innlegg. Dere driver med blasfemi på ekstremt høyt nivå. Fy faen 6 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Må fjerne denne tråden fra mine innlegg. Dere driver med blasfemi på ekstremt høyt nivå. Fy faen LOL Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har ein kompis som syntest Beer Fest var bra. Latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Den er en ekstrem klisjé. Ærlig talt, hvis du har en atombome som snart sprenger, stopper du virkelig for å gi Catwoman et langt kyss? Eh, ja? 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Denne tråden er visst fortsatt oppe og går. Jeg ser for tida ikke like mye på film som jeg gjorde for fire år siden, så jeg kommer for øyeblikket ikke på noen filmer som var uventet skuffende. Jeg er enig med alle som misliker Avatar. Den var ikke noe banebrytende god den første gangen jeg så den, men grei nok. Den har derimot vært ekstremt kjedelig alle andre ganger. Den lider av å ha en tynn, lite engasjerende historie, dårlige replikker og relativt dårlig skuespill, samt at den er forferdelig forutsigbar. Det eneste som er bra med den filmen er animasjonene og 3D-effektene. Jeg er også enig i at Drive er en dårlig film, men jeg har ikke fått inntrykket av at andre likte den spesielt godt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå