CypheroN Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vel, han kan hvertfall bedømme at han synes filmen er kjedelig, siden han sovner. Men å si at den er direkte dårlig blir vel litt feil hvis man ikke får sett hele, eller i det minste følger med. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Historien er tynn? Selve handlingen er jo utrolig kompleks, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har forstått det store bildet som Lucas prøver å male. Det er så mange elementer og karakterer og verdener, med parallelle handlingsforløp og et rikt galleri av raser og folkeslag og kulturer, at det nesten er for mye å ta inn. Jeg kan forstå at man ikke liker det, jeg kjenner mange som ikke gjør det, men tynn historie? Det virker litt tynt. Utrolig bra skrevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så bare første 30 min av Gattaca...... Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Children of Men jeg vet ikke hvorfor, men denne filmen funker bare ikke i mine øyner. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Epic Movie Date Movie Scary Movie > #1 Superhero Movie De fleste filmer generelt som kommer med "Movie" i seg er elendige makkverk og burde vært bannlyst på kino og TV. Når noen kommer og sier de filmene er bra føler jeg at noe inni meg dør. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk synes de er bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 De fleste filmer generelt som kommer med "Movie" i seg er elendige makkverk Forsåvidt enig, men har ikke sett denne da ... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Date Movie Akkurat denne syns jeg er veldig morsom. Har du sett den? Spikerpistolen mot hodet hehe... Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 The Matrix: Overvurdert i mine øyne. Plagsomt mye slossing og hovedpersonen kan stoppe kuler med hånden...rart, liker star wars, fantasy/sci fi filmer generelt. Har vel noe med at jeg syns den er "cheesy". Grei underholdning, men ikke en film som er bra i mine øyne. Kill bill: Helt usannsynlig slåssing, og for myte slåssing (ensformig). Grei underholdning, men ikke en film som er bra i mine øyne. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Date Movie Akkurat denne syns jeg er veldig morsom. Har du sett den? Spikerpistolen mot hodet hehe... Har sett den ja. Synes de filmene har alt for 'amerikansk humor'. De prøver for hardt og ender bare opp med å bli barnslige. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så bare første 30 min av Gattaca...... Det er faktisk en av filmene som har blitt vist på skolen jeg koste meg igjennom. En dyp og helt klart aktuell handling. (Mener nå jeg, hvertfall) Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 The Matrix: Overvurdert i mine øyne. Plagsomt mye slossing og hovedpersonen kan stoppe kuler med hånden...rart, liker star wars, fantasy/sci fi filmer generelt. Har vel noe med at jeg syns den er "cheesy". Grei underholdning, men ikke en film som er bra i mine øyne. Kill bill: Helt usannsynlig slåssing, og for myte slåssing (ensformig). Grei underholdning, men ikke en film som er bra i mine øyne. Snakker du om "The Matrix" da? .. Altsa Matrix 1? Går da ikke ann å si det er plagsomt mye slossing i den? Finnes så mange filmer med mer, f.eks Kill Bill ja, eller Matrix Reloaded. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kill Bill er jo en hyllest til kung fu sjangern , hadde jo vært jævlig teit hvis det IKKE var martial arts i den.....blir jo som en hyllest til musikalfilmene uten musikk *oppgitt* Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Conan the Destroyer. Flere venner sa at den var fantastisk kul. Jeg syntes den var direkte latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Conan 2 var ikkeno høydare....men har sett verre , f.eks Mortal Kombat 2 Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mulig jeg banner i kjerka nå, men jeg sovnet faktisk da jeg så Ringenes Herre på kino. Allerede etter en halv time begynte jeg å se på klokka, det var som om tiden stod stille. Etter min mening muligens tidenes mest oppskrytte filmserie, men det har nok noe med at sjangeren fenger meg like mye som syltet krill. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Må være ærlig med at Harry Potter filmene har jeg aldri sett, eller brydd meg noe stort om. Ringenes Herre har jeg faktisk sett 1 film av, men har nok aldri sett noe mer til det i ettertid. Er igrunn ikke personen som fenger på sånne eventyr filmer, skal mer virkelighet til for å få meg til å se en film. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Conan-filmene er de eneste filmene hvor jeg virkelig har nytt Arnold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Rovdyr, mange som sier den er bra og "den var så skummel" osv, men syntes den var elendig og gadd ikke se den ferdig. Edit: Skrev feil. Endret 3. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Conan-filmene er de eneste filmene hvor jeg virkelig har nytt Arnold. Høydepunktene i Conan filmene Arnold spilte i er vel når han rett og slett knocker hesten og kamelen. Priceless sier jeg bare. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Batman Begins og The Dark Knight. Jeg sjønner virkelig ikke hvorfor de er skrytt så sinnsykt opp i skyene. Begge er jo rett og slett kjedelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå