Hanfrapubennedigata Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har fått meg GPS på mobilen, og lurte bare enkelt å greit på om det er veldig dyrt å bruke? Har Telenor Djuice abonnoment. Så om du enten veit hvor mange kb mobilen laster ned i minuttet, eller bare en ca. pris i minuttet er jeg fornøyd Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Har fått meg GPS på mobilen, og lurte bare enkelt å greit på om det er veldig dyrt å bruke? Har Telenor Djuice abonnoment. Så om du enten veit hvor mange kb mobilen laster ned i minuttet, eller bare en ca. pris i minuttet er jeg fornøyd det er hvor mye kb man laster ned. blir nok dyrt etterhvert, men det spørs hva oppratøren har satt den på av 1 mb. jeg har 12,50 pr. mb og noen jeg vet har 5 kr per. mb. så det er stor forskjell. det står vel på telenor sine sider. grattis med ny mobil Endret 22. september 2008 av needhelp99 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har du kartene lastet inn på telefonen fra før, koster det ingenting. Hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Koster ingen verdens ting å bruke gpsen. Men å laste ned kartene, det koster penger. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det iNeo sier er en sannhet med visse modifikasjoner. En AGPS generer nettverkstrafikk som man nødvendigvis må betale for. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Det er en Nokia N82, og kartene var der fra begynnelsen av. Jeg regna egentlig med at det kosta penger, siden den ber meg om å velge tilkoblingspunkt når jeg begynner Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Som cyclo sier over her, så koster det deg ingenting så lenge du skrur av A-GPS'en. Da går det til gjengjeld litt saktere. Selv bruker jeg A-GPS på min Nokia 6110 Navigator og det er ikke store mengdene med data som blir generert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå