Gå til innhold

Tokyoflash klokker. Bra?


toy_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ekstremt styggt er vel nøkkelordet, er syykt nerd å gå med de!!

 

Å herregud! Kan du ikke bare finne på noe annet og gjøre enn og snakke dritt om alt! Du kan vel begynne og utdype deg litt og si hvorfor du syns den klokka er stygg.. Du trenger ikke komme her og bare bruke banneord og snakke stygt om klokker som faktisk er veldig stilige.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Hahahaha

 

seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke.

 

Til cyberpunk

 

Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! ;)

 

Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D

Lenke til kommentar
Hahahaha

 

seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke.

 

Til cyberpunk

 

Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! ;)

 

Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D

 

Har jo mye med topicen det, jeg fraråder deg til å kjøpe dem fordi de er ekstremt harry og nerdete!

Lenke til kommentar
Hahahaha

 

seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke.

 

Til cyberpunk

 

Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! ;)

 

Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D

 

Har jo mye med topicen det, jeg fraråder deg til å kjøpe dem fordi de er ekstremt harry og nerdete!

 

Du er jo ganske nerdete du og som sitter her på et forum og snakker negativt om rimelig mye rundt om kring her..

 

Til saken: Synes også disse klokkene er stilige, men er de robuste, og har de bra levetid?

Lenke til kommentar

Nei det har ikke det Nektard. Jeg spør ikke om din mening om klokkene. At folk har forskjellig smak er noe du MÅ lære å leve med.

 

Det jeg spør om er om det noen som vet noe om kvaliteten på klokkene eller tokyoflash. Jeg har sett at du har skrevet mye tull på andre tråder. Noe jeg synes jeg utrolig barnslig av deg. Og kan ikke skjønne hvorfor du i det hele tatt gidder -.-

 

Hmm det jeg lurer litt på også spirit99.

 

Men de koster jo ikke all verdens. Så er kanskje verdt det. Bare for teste kvalitet på egenhånd. Og de er jo kul ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...