toy_man Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 For noen KULE klokker dem har.. Men er det noen som vet om klokken er noe bra? At de faktisk holder? At det ikke noe billig dritt Tenkte å bestille fra hjemmesiden dems. Kan jeg stole på den? Hvor lang tid tar det før jeg får det (sånn ca?). Og funker det noe bra i sollys? xD ~Toy~ Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg bestilte en klokke, og den virker grei. Ja, du kan stole på dem, de betaler til og med frakt, og den kom hjem på døra. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Høres bra ut! Takk Porsta Må vel begynne å se etter hva slags klokka jeg skal kjøpe meg.. Men noen som vet leverings tid? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Tar selvfølgelig litt tid da det sendes fra Japan, men tror ikke det tok mer enn en uke før den var på døra. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hvilken modell bestilte du? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ikke mer enn 1 uke. Det var jo litt imponerende da Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe Nekura Progression.Ser kul ut + at den viser minutter mer nøyaktig enn mange av de andre klokkene. Og de koster ikke all verdens heller.. Hvis jeg ikke har skrevet feil på valuta kalkulatoren da xD Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 ekstremt styggt er vel nøkkelordet, er syykt nerd å gå med de!! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hvorfor? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) ekstremt styggt er vel nøkkelordet, er syykt nerd å gå med de!! Å herregud! Kan du ikke bare finne på noe annet og gjøre enn og snakke dritt om alt! Du kan vel begynne og utdype deg litt og si hvorfor du syns den klokka er stygg.. Du trenger ikke komme her og bare bruke banneord og snakke stygt om klokker som faktisk er veldig stilige. Endret 27. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Tja, ser man på innleggene hans er det tydelig at han har verdens styggeste klessmak og elsker å spre dritt rundt seg. Han vil vel bare bli ignorert Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Gutten ble fornærmet igår av alle disse "stygge" meldingene.. *snufs* Derfor føler han at han må ta tilbake.. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Gutten ble fornærmet igår av alle disse "stygge" meldingene.. *snufs*Derfor føler han at han må ta tilbake.. Hehe nei det gjorde jeg faktisk ikke, men skjønner at du tror jeg gjør det. Men det er nerd med slike klokker enkelt og greit, ser dere ikke det?? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Ja, det er vel litt nerd, men hva så? Lenke til kommentar
floww Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 vi sitter alle og skriver på et forum, er vel litt nerd i oss alle? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jepp! Har siklet litt på disse en stund nå, så jeg tror jeg skal investere i en slik en nå til vinteren: http://www.tokyoflash.com/en/watches/tokyoflash/rogue/ Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hahahaha seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke. Til cyberpunk Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hahahaha seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke. Til cyberpunk Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D Har jo mye med topicen det, jeg fraråder deg til å kjøpe dem fordi de er ekstremt harry og nerdete! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hahahaha seriøst Nektard. Kan du bare slutte å poste hvis det du skriver ikke har noe med topic å gjøre. Spurte jeg om din mening om klokkene? Nei, det gjorde jeg ikke. Til cyberpunk Bare å gjøre det! Tror jeg skal bestille en nå snart. Må bare finne ut hvilken jeg skal ha! Men kommer sikkert til å bli vanskelig å se hvor mye klokka er sånn fort med engang, men det er sikkert slikt man vender seg til ;D Har jo mye med topicen det, jeg fraråder deg til å kjøpe dem fordi de er ekstremt harry og nerdete! Du er jo ganske nerdete du og som sitter her på et forum og snakker negativt om rimelig mye rundt om kring her.. Til saken: Synes også disse klokkene er stilige, men er de robuste, og har de bra levetid? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Nei det har ikke det Nektard. Jeg spør ikke om din mening om klokkene. At folk har forskjellig smak er noe du MÅ lære å leve med. Det jeg spør om er om det noen som vet noe om kvaliteten på klokkene eller tokyoflash. Jeg har sett at du har skrevet mye tull på andre tråder. Noe jeg synes jeg utrolig barnslig av deg. Og kan ikke skjønne hvorfor du i det hele tatt gidder -.- Hmm det jeg lurer litt på også spirit99. Men de koster jo ikke all verdens. Så er kanskje verdt det. Bare for teste kvalitet på egenhånd. Og de er jo kul Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 16000 yen er vel rundt 800,-, og det er en fin pris for ei fet klokke som er kvalitet og som så godt som ingen har. Blir vel litt uvant å se hva klokka er, og kan være litt stress når man har dårlig tid. Men ellers er det ei jævlig fet klokke å vise fram blant venner osv Jeg skal definitivt kjøpe ei så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå