Bendit Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ok, altfor lenge har jeg gått rundt å lurt på hva det er. Rogern bruker det, DAvid bruker det, PF brukte det. HVA ER DET FOR NOE!?!?! Det er snakk om den boksen med et rødt lys forran. (kan se for meg at den viser frekvenser eller noe slikt) Er det ekko eller noe i den duren? Aner ikke hva det er så det er derfor vansklig å forklare hva jeg mener Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har du et litt bedre bilde? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ok, altfor lenge har jeg gått rundt å lurt på hva det er. Rogern bruker det, DAvid bruker det, PF brukte det. HVA ER DET FOR NOE!?!?! Det er snakk om den boksen med et rødt lys forran. (kan se for meg at den viser frekvenser eller noe slikt) Er det ekko eller noe i den duren? Aner ikke hva det er så det er derfor vansklig å forklare hva jeg mener Kan minne om en strobotuner. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det er en strobe tuner som brukes når du skal stemme gitarn. Edit: Det er en mekanisk strobe tuner, peterson (produsent av slike tunere) har et forum der du kan finne informasjon om hvordan de virker. Endret 22. september 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg kan bare se noe som ser ut som en combo-amp. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tro meg det er en strobe tuner, hadde du sett den på kloss hold i påslått tilstand så ville du sett en roerende skive med rødt baklys Et litt bedre bilde av den som David bruker. Er ganske sikker på at det er en Conn ST11 Conn ST11 "strobotuner" Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Endelig vet jeg hva det er. Hadde aldri trudd det var en tuner, men slik er det nå. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå