WaterMarked Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg er usikker på hele greia, og de fleste tingene jeg har gjort for å lage dette er nytt for meg... Men allerede nå får jeg nye ideer om ting jeg heller burde gjøre\fikse. Men er noe tonedøv så jeg legger det lille jeg har laget for å høre om det er i det hele tatt bra. Kommer til å angre på at jeg la ut dette, har brukt en del tid bare på å få det til slik som nå. For å så bli slaktet. :!: Men jeg legger den mer ut for å høre om dere synes om dette er noe som har potensiale. Ut ifra lydene jeg har brukt\laget. Og mer stilen jeg prøver meg på, viss dere forstår. Men men,, jeg har ikke så mye å si om det. Vet ikke hva slags sjanger dette er, viss det er noe... Men nå kan dere slakte meg! Men prøv å vær litt konstruktiv, og tror at dette er mer av den typen musikk en som liker små detaljer kunne likt. Men den er kort. Men hva synes dere om stilen, om jeg tørr å spørre. Angrer allerede... test.mp3 Endret 22. september 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ohh skrev litt langt, men det ble slettet... Kort sagt: Helt grei start, men satt og ventet på når sangen skulle komme ut av introen. Hvis nivået holder seg på det der gjennom hele sangen så hadde jeg garantert sovnet, men den kan bli bra hvis du gjør noe raskere etter introen/sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå