erremuli Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 =) Drar ned Bionic Commando nå, men hva mer må jeg tanke ned fra PSN?? =) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tekken 5, Warhawk, Super Stardust HD, Pixeljunk, kanskje GT5P. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tekken 5, Warhawk, Super Stardust HD, Pixeljunk, kanskje GT5P. Kanskje viktig å få med hvilken Pixeljunk du mener. Jeg anbelfaler Pixeljunk Monster. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Oooh! Jeg har bare spilt eden! Nå er det rett til PSN med meg og! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 eden er jo noe av det dølleste ever.. Utover det som er anbefalt er det nye ratchet&clank og Siren verdt å ta en kikk på Elefunk er og litt artig om en har spillt de gamle brobyggerspillene.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Glemte helt Ratchet and Clank!!! Men spill ToD først, da! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 =) Drar ned Bionic Commando nå, men hva mer må jeg tanke ned fra PSN?? =) spittscreen multiplayer; Calling all cars Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) burnout å wipeout kommer torsdag http://www.ps3fanboy.com/2008/09/22/burnou...ludes-trophies/ Endret 22. september 2008 av akinesia Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 burnout å wipeout kommer torsdag Helt sjef! Da venter jeg på Burnout.. Forrøverig råkker 1942 :!: Var litt Bækk tu teh ruuts lissom! Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Få ned Crash Bandicoot Det er helt klart must have spill å anskaffes fra PSN. Eneren finner du på EU store, sammen med Crash Team Racing om jeg ikke husker feil, mens toeren og Crash Bandicoot: Warped finner du på US store Pain er vel også ett av spillene som gir mye moro for pengene ! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gode kjøp jeg har gjort på PSN: Warhawk + add-ons Spyro the dragon ps1 Rayman ps1 Gjennomsnittlige kjøp: Siren High stakes poker Dårlige kjøp: Feel ski Pixlejunk monsters Locoroco Chocerocco Everyday shooter Dark mist Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Locoroco Cocoreccho dårlig kjøp? Det koster jo under 10 kroner eller noe slikt, om jeg husker riktig.. :-/ Ikke akkuratt Warhawk nei, men jeg ble ihvertfall sittende i over en time med det, for å redde alle Locoroco'ene. Men er enig med deg at det er ett dårlig kjøp hvis du forventer noe lignende som PSP-Locoroco. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) burnout å wipeout kommer torsdaghttp://www.ps3fanboy.com/2008/09/22/burnou...ludes-trophies/ Skal trophies støtte i burnout koste penger? De legger ut motorsykkler gratis, men trophies koster penger. Uforståelig for meg. Edit: Mye av det som står i lista til hva som blir nytt i burnout er jo allerede kommet, gratis. Endret 23. september 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Skal trophies støtte i burnout koste penger?De legger ut motorsykkler gratis, men trophies koster penger. Uforståelig for meg. Ta det med ro. Trophies blir nok gratis. Kommer en gratis patch. Hentet fra Criterions egne sider:"A pack delivering PS3 Trophy Support will be released imminently and included for free." Les mer her Endret 23. september 2008 av praystation Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 burnout å wipeout kommer torsdaghttp://www.ps3fanboy.com/2008/09/22/burnou...ludes-trophies/ Skal trophies støtte i burnout koste penger? De legger ut motorsykkler gratis, men trophies koster penger. Uforståelig for meg. Edit: Mye av det som står i lista til hva som blir nytt i burnout er jo allerede kommet, gratis. Trophies vil ALDRI koste penger for det vil enten komme med i et spill automatisk eller komme i en patch (som lastes ned automatisk når man starter spillet). Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gode kjøp jeg har gjort på PSN: Warhawk + add-ons Spyro the dragon ps1 Rayman ps1 Gjennomsnittlige kjøp: Siren High stakes poker Dårlige kjøp: Feel ski Pixlejunk monsters Locoroco Chocerocco Everyday shooter Dark mist Pixeljunk Monsters e jo et kongekjøp Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Elfunk er utrolig artig. Flow er også artig på sett og vis, syns det er veldig greit og spille for og slappe av. Har liksom noe og gjøre mens hjerne hviler Videre kan jeg anbefale Pain, tilfredsstillende og spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå