yoyoyoyoyo123 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er 15 år og går i 10ende klasse. Jeg lurer på om det er noen som har gått der eller går der som kan fortelle litt om den skolen. Jeg har veldig lyst å begynne der. Blir VELDIG glad hvis noen kan gi meg et svar. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Regner med det er 10 mennesker som har gått der før evt deg. Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har ikke noe kjennskap til den skolen du nevnte, men kjenner en som jobbet som lærer ved en annen Media og Kommunikasjon og han advarte egentlig litt imot det. Han mente det var bedre og gå almenn og universitet/høyskole etterpå. Men kommer sikkert litt ann på hva slutt målet ditt. Media og kom. er sikkert mye mye mere morro enn almen iallefall Lenke til kommentar
yoyoyoyoyo123 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Har ikke noe kjennskap til den skolen du nevnte, men kjenner en som jobbet som lærer ved en annen Media og Kommunikasjon og han advarte egentlig litt imot det. Han mente det var bedre og gå almenn og universitet/høyskole etterpå. Men kommer sikkert litt ann på hva slutt målet ditt. Media og kom. er sikkert mye mye mere morro enn almen iallefall Det er noen MKskoler her i Norge som nesten driter helt i undervisning, og bare lar elevene være på PCen alle timer osv. Mens noen andre vil at elevene skal lære noe. Har følelsen av at MK Laksevåg er er av de. Derfor vil jeg vite litt mer om den skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå