Gå til innhold

TV til spill, film og data + Surroundanlegg.

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle investere i ny TV nå som høstmørket er godt inne i stua :) Tenkte meg størrelsen 40"-50" Ikke noe større. Har playstation 3 så Full-HD er et must, har sett litt på 40" og 46" i 6-serien til samsung men vet ikke så mye om andre tv'r som er ute på markedet. Som tittelen sier er det film, spill, tv titting og dataen denne skal brukes til. Bredt bruksområde men det liker vi :) Har egentlig ikke noen kriterier bare den og surroundannlegg kommer på max 15000 (Helst med frakt), ser fin ut, mange tilkoblingsmuligheter og godt bilde. Når det gjelder lyden så vil jeg ha mist mulig med ledninger med de kommer sikkert uansett, så bare det har god lyd :)

Noen forslag eller innspill på forslag/det jeg har skrevet?

-Fredrik

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel full HD er ikke noe must til spilling av Playstation 3... HD ready skjermer leverer like gode bilder både ved spilling og blueray så vet du det. At LCD kan være bedre en plasma ved spill blir en helt annen diskusjon selv om jeg er storfornøy med bildekavliteten på min LG PG6000 ved Playstation 3 spilling og blueray "knviskarpe friske bilder"

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Personlig likte jeg ikke den tv'n, noen andre forslag? eller trenger dere mer info?

Jeg anbefalte ikke min type tv til ditt bruk for det bør mulig havne på LCD hvis du ønsker å bruke den mye til internett/pc. Ja du bør spesifere dine valg skal du i det hele tatt få svar fra oss og 40 til 50 med surroundannlegg jo veldig forvirrende.. Man får surroundannlegg fra 1000,- til gud vet så hva skal du evt bruke på hvert produkt og bestemm deg om skjermstørelse samt plasma kontra LCD og begrunn dette...

Lenke til kommentar

Hvorfor spør jeg her på diskusjon.no? Jo fordi jeg ikke er helt inne på TV-markedet og derfor burde jo DU fortelle meg hva som passer meg. Størrelse er et lite slingringsmonn jeg har, får jeg en super TV på 40" til samme pris for en elendig 50" så er det jo 40" jeg velger Kan jo være motsatt også. Om det er LCD eller plasma er opp til TV'n som passer meg det. hvorfor komme med en slik en negativ tone? Det med Surroundanlegg er noe som skal komme separat fra TV'n om ikke høytalerne i TV'n er veldig gode.

Ha en ellers fin dag ;)

Endret av DeDDi
Lenke til kommentar
Hvorfor spør jeg her på diskusjon.no? Jo fordi jeg ikke er helt inne på TV-markedet og derfor burde jo DU fortelle meg hva som passer meg. Størrelse er et lite slingringsmonn jeg har, får jeg en super TV på 40" til samme pris for en elendig 50" så er det jo 40" jeg velger Kan jo være motsatt også. Om det er LCD eller plasma er opp til TV'n som passer meg det. hvorfor komme med en slik en negativ tone? Det med Surroundanlegg er noe som skal komme separat fra TV'n om ikke høytalerne i TV'n er veldig gode.

Ha en ellers fin dag ;)

Joda det kunne jeg gjort hvis du ikke hadde laget en lapskus av dine innlegg og blandet både det ene og andre men siden jeg er så negativ så skal du få klare deg uten min hjelp videre.

Ha en ellers god kveld videre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...