Gjest Slettet+12341842 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hallo, folkens! Jeg skulle prøve å endre innstillingene for mikrofonen (som er innebygd i PC'n min, en HP Pavilion med Windows Vista), men kom i skade for å fjerne den, noe som gjør at jeg da står uten noen ting å velge under "Innspilling" på "Lyd"-menyen (Volum, finnes også i Kontrollpanelet). Hvor kan jeg laste ned en likedan lydenhet? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 systemgjenoppretning ftw Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Du har sannsynligvis bare deaktivert enheten. Systemgjennoppretting blir litt voldsomt her. Som å skyte spurv med kanoner. Gå heller inn på Kontrollpanel, Lyd. Velg fanen Innspilling, høyreklikk der hvor enheten(e) er (eller skulle vært) listet opp og velg Vis deaktiverte enheter. Deretter kan du velge å aktivere den aktuelle enheten. Endret 22. september 2008 av Pengu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du har sannsynligvis bare deaktivert enheten. Systemgjennoppretting blir litt voldsomt her. Som å skyte spurv med kanoner. Gå heller inn på Kontrollpanel, Lyd. Velg fanen Innspilling, høyreklikk der hvor enheten(e) er (eller skulle vært) listet opp og velg Vis deaktiverte enheter. Deretter kan du velge å aktivere den aktuelle enheten. Tusen takk, det virket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå