Spectryx Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heisann! Har et lite problem, som jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med? Har en Samsung SH-S223F SATA, ikke en super dvd brenner men men. Problemet er at etter jeg la inn Deamon Tools vil den ikke lese cd/dvd lenger. Den dukker opp under Min Datamaskin, men når jeg putter i cd og skal utforske stasjonen, er den helt tom. Har hørt noe om at jeg må inn i regedit og slette noen oppføringer i registeret, men vet ikke hva. Noen som er kjent med problemet, og kan hjelpe meg litt? Har prøvd å fjerne deamon tools uten at dette hjalp, bruker Windows XP. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Heisann! Har et lite problem, som jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med? Har en Samsung SH-S223F SATA, ikke en super dvd brenner men men. Problemet er at etter jeg la inn Deamon Tools vil den ikke lese cd/dvd lenger. Den dukker opp under Min Datamaskin, men når jeg putter i cd og skal utforske stasjonen, er den helt tom. Har hørt noe om at jeg må inn i regedit og slette noen oppføringer i registeret, men vet ikke hva. Noen som er kjent med problemet, og kan hjelpe meg litt? Har prøvd å fjerne deamon tools uten at dette hjalp, bruker Windows XP. Ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå