Gå til innhold

Ryu Hayabusa - Macho?


Anbefalte innlegg

Ok, har kranglet litt med men venn. Han mener at Ryu hayabusa (og ninja gaiden i det hele tatt) ikke er macho fordi det å drepe med et sverd(eller hvilket som helst annet, "kult" japansk våpen) er mer "elegant". Dette synes jeg er bullshit. Hvis du slakter en mann med et sverd og blodet pipler, vil dette være "macho" og ikke "feminint" som min venn påstår.

 

Vi har bestemt oss for å la dere avgjøre. Er Ryu Hayabusa (og det han driver med i SIGMA-spillene" macho?

Kom gjerne med innspill og begrunnelser.

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryu Hayabusa er og forblir feminim pga hans klesstil. Han har på seg tights og har en kappe appåtil. Sånn går det når amerikanerne prøver å leke ninja. Spillet og personen er så langtifra ninja som man får det. Hack and splash med feministisk karakter. Noen vil vel kalle det fantasi sikkert :o

Lenke til kommentar

Kappe? :| Han har vel et tøystykke som henger fra den ene skulderen, eller noe slikt.

Det er allmenn kunnskap at virkelige menn går i trange klær, iallefall på overkroppen - reglene for benklær er mindre rigide og åpnere for egne tolkninger.

 

Følgende to eksemplarer av sorten formelig drypper testosteron og forårsaker en ubendig reproduksjonstrang i alle kvinnfolk innenfor enn radius på drøyt 400 meter:

 

Exh. A:

Trang trøye.

 

Exh. B:

Trang ... Kjeledress?

 

Konklusjon:

 

Trangt = macho.

Lenke til kommentar
Ryu Hayabusa er og forblir feminim pga hans klesstil. Han har på seg tights og har en kappe appåtil. Sånn går det når amerikanerne prøver å leke ninja. Spillet og personen er så langtifra ninja som man får det. Hack and splash med feministisk karakter. Noen vil vel kalle det fantasi sikkert :o

 

epic fail.

 

Ninja Gaiden er laget av Team Ninja, et underselskap av Tecmo. Tecmo er et Japansk selskap.

Og ja man kaller det fantasy/fantasi når man slåss mot demoner og skyter ildkuler.

 

Maken til idiotisk innlegg.

 

Ps: Det er nå mulig at jeg tar grådig feil og at jeg er blitt trollet herifra til månen, men det får så være. :)

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Ryu Hayabusa er og forblir feminim pga hans klesstil. Han har på seg tights og har en kappe appåtil. Sånn går det når amerikanerne prøver å leke ninja. Spillet og personen er så langtifra ninja som man får det. Hack and splash med feministisk karakter. Noen vil vel kalle det fantasi sikkert :o

Hæ? Både Tecmo og Team Ninja er jo japanske selskaper.

 

Hayabusa er awesome.

 

Bare lukk øynene når han er på skjermen i DoA-spillefilmen.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Er nok heller Team Ninjas plastikkgrafikk som får alt til å se femi ut. På tegningen ovenfor ser han ikke det minste femi ut.

 

Nei ikke i det hele tatt, lilla kappe, tights, spinkel person. Det der ser femi ut spør du meg !

 

Ryu Hayabusa er og forblir feminim pga hans klesstil. Han har på seg tights og har en kappe appåtil. Sånn går det når amerikanerne prøver å leke ninja. Spillet og personen er så langtifra ninja som man får det. Hack and splash med feministisk karakter. Noen vil vel kalle det fantasi sikkert :o

Hæ? Både Tecmo og Team Ninja er jo japanske selskaper.

 

Hayabusa er awesome.

 

Ja men de satte vestlig preg på det, er jo til Xbox disse spillene primært og det er typisk.

Playstation sin motpart er jo Tenchu som ser langt mer ninja ut syns jeg. Ninja Gaiden er en skam for alle ninjaer der ute.

Lenke til kommentar

Tenchu er en spillserie, var kun de to første som var noe bra og de kom ikke på Xbox.

Men over til saken, Ryu ser ikke macho ut og ligner overhodet ikke på en ninja.

 

Siste argument:

 

En Ninja

ninja.jpg

 

Ryu Hayabusa

ninjapz8.jpg

 

Det ser bare ikke riktig ut, det ser feministisk ut for min del.

Tight pants, ingen ermer ? og skjorta langt opp mot halsen og den maska som overhodet ikke er ninja. Ryu er veldig tvilsom.

Så har han kappe som er delt i 2, med andre ord en mann som tenker high fashion istedenfor drap og stealth.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Tenchu er en spillserie, var kun de to første som var noe bra og de kom ikke på Xbox.

Men over til saken, Ryu ser ikke macho ut og ligner overhodet ikke på en ninja.

 

Siste argument:

 

En Ninja

ninja.jpg

 

Ryu Hayabusa

ninjapz8.jpg

 

Det ser bare ikke riktig ut, det ser feministisk ut for min del.

Tight pants, ingen ermer ? og skjorta langt opp mot halsen og den maska som overhodet ikke er ninja. Ryu er veldig tvilsom.

Så har han kappe som er delt i 2, med andre ord en mann som tenker high fashion istedenfor drap og stealth.

 

Haha, så latterlig!

 

Så du mener at en dress som sitter løst og gnisser i lårene og lager lyd er stealth?

En person med løse klær er jo mye lettere å få has på enn en med tettsittende klær!

Den "Masken" er en metallplate som gjør at hodet ikke blir kuttet i to hvis man blir slått med et sverd, så jeg ville nå sagt at det er mye mer ninja.

 

Men alle som har sett seg litt rundt om på forumet vet at Avean bare er et fanboy-troll som uttaler seg og kommer med meninger om ting han absolutt ikke har peiling på!

 

:) *sigh*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...