Nabbetuzz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Her er 3 bilder jeg selv ble ganske fornøyd med, er ganske ny med foto så lurer på hva dere synes. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bilde nummer en. God stemning og fine farger gjør dette til et bilde som er behagelig for øyet. Litt romantisk, skrivebordmatreale. Bilde nummer to sliter litt med at den store steinen (bak) tar litt mye oppmerksomhet. Fin teknikk og proff utførelse. Bilde nummer tre, jeg er ikke så glad i slike bilder. Jeg velger og ikke kommentere akkurat denne. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Disse bildene ga virkelig inspirasjon. Likte spesielt godt vannbildet. Her kunne du muligens gjort mer ut av det ved å legge et høstblad på siden. Blomster generelt liker jeg fotografert fra bakkeplan, et bilde fra siden anser jeg derfor som bedre enn ett rett nedpå. Men, hver sin smak. Men alt i alt, veldig gode bilder, det jeg sier er bare alternativer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vi minner om reglene for BK, som sier at bilder skal lastes opp som vedlegg på forumet. Denne meldingen vil bli slettet når dette er gjort, send PM eller rapporter førsteinnlegget. Tittelen bør også utbedres. Innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) ^^ Who cares, sier jeg.. Edit: Rettet mot et innlegg som ble slettet.. Inspirerende bilder. Skikkelig idyllisk bilde nr. 1. Det er mye flott man kan få ut av vannkanter.. Endret 22. september 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
Nabbetuzz Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 takk til allesammen for fine kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå