Fenixen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) prepareforthefuture Knallbra ny side lansert av bethesda! Masse videoer og nytt ingame footage! På tven kan du velge kanaler og få se morsomme videoer, når filmklippene er ferdig får du en interaktiv sekvens der du kan klikke rundt på skjermen og få filmer fra spillet osv.. prøv ut, anbefales =) Anbefaler å gå gjennom den interaktive sekvenser etter film 5; Hysterisk bra Absolutt en kjempekandidat til årets spill i mine øyne, noe så gjennomført ser en ikke ofte.. mgs4 får konkurranse Endret 22. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Flott side, til eit flott spel. Gledar meg utruleg mykje til å utforske postapocalyptic-Washington D.C. Spelet ser utruleg bra ut! Ein lang månad til spelet er ute! Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, huff. Dette verkar knall! *glede seg* Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 de som tviler på om dette spillet vil levere fallout-feelingen må få opp øynene, bare disse filmene viser at bethesda har lagt sinnsykt med krefter ned i å gjenskape feelingen fra fallout 1og2! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Eg spelte aldri Fallout 1&2. Men reknar med at det ikkje er eit krav for å spele nummer 3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har selv aldri spilt eneren eller toeren, men det er ikke nødvendingt for meg da jeg og kjøpte første spillet i Elder Scrolls-serien og det var Oblivion, supert spill!! Dette skjer med Fallout 3, kommer til å elske det Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Samme her. Prøvde Morrowind i ca 5 minutt. Men Oblivion har eg brukt vesentleg meir tid i. Gledar meg skikkelig til fallout 3. Lurar på å bestille limited edition med matboks og greier Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Fallout 1&2 er nok ikke nødvendig for å spille fallout 3 nei.. men det gir jo seff mye ekstra "verdi".. humoren i fallout2 er konge, og ut i fra videoene ser vi tydelig at bethesda har tatt vare på dette og forsterket det ytterliggere.. I tillegg har dere vel ikke noe forhold til The Enclave og brotherhood of steel osv som jeg vil tro er like sentrale i fallout3 som i forgjengeren.. Uansett har dere nok en fantastisk spillopplevelse i vente =) gaz: matboksen hadde vært konge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Samme her. Prøvde Morrowind i ca 5 minutt. Men Oblivion har eg brukt vesentleg meir tid i. Gledar meg skikkelig til fallout 3. Lurar på å bestille limited edition med matboks og greier matboks faktisk lurer på om eg skal bestille Limited her og. Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Samme her. Prøvde Morrowind i ca 5 minutt. Men Oblivion har eg brukt vesentleg meir tid i. Gledar meg skikkelig til fallout 3. Lurar på å bestille limited edition med matboks og greier matboks faktisk lurer på om eg skal bestille Limited her og. Det er en skikkelig fet boks med masse stæsh, god side med mye rått der! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du får jo med en Vault-Boy bubblehead-figur, i tilegg når bestiller fra Absoluttspill så får du med en 12 cm Brotherhood of Steel-figur. Å som sagt en fin matboks og art bok med en dvd og spillet. Betaler gjerne noen få hundre lapper mer for det jeg. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Herlig! Matboksen er jo et must for fans av serien. Selvom jeg er noe skeptisk til Bethesdas evne til å videreføre den geniale stemningen og feelingen fra de tidligere spillene. Er dog litt usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3. Noen som vil dytte meg i riktig retning? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Herlig! Matboksen er jo et must for fans av serien. Selvom jeg er noe skeptisk til Bethesdas evne til å videreføre den geniale stemningen og feelingen fra de tidligere spillene. Er dog litt usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3. Noen som vil dytte meg i riktig retning? har du sett filmene på siden jeg linket til øverst? Hvis ikke det er fallout-stemning så vet ikke jeg Men joda, håper det også er videreført godt nok inn i gameplayet. Angående pc eller ps3.. Som oblivion er det jo lettere og mindre mask å spille på pc spør du meg, menne stor tv og lyd trekker mot ps3. Dersom du har testet oblivion på begge konsoller er nok dette det nærmeste du kommer i hvertfall.. opp til hver enkelt hva som er best tenker jeg Planen min er å spille på begge, kjøper det til ps3 og spiller snill der, fikser det til pc også og spiller ond der EDIT: Kom på noe kjempeviktig! Addon til fallout3 kommer ikke på ps3, men bare på pc og xbox! Derfor er jo spillet seff et must å ha hvertfall på pc om en er skikkelig fan. Endret 25. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 EDIT: Kom på noe kjempeviktig! Addon til fallout3 kommer ikke på ps3, men bare på pc og xbox! Derfor er jo spillet seff et must å ha hvertfall på pc om en er skikkelig fan.Ikkje på XBOX360 (som òg får addon pack) om du er fan altså? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) EDIT: Kom på noe kjempeviktig! Addon til fallout3 kommer ikke på ps3, men bare på pc og xbox! Derfor er jo spillet seff et must å ha hvertfall på pc om en er skikkelig fan.Ikkje på XBOX360 (som òg får addon pack) om du er fan altså? No svarte han han på dette då : Er dog litt usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3.Noen som vil dytte meg i riktig retning? X360 var vel ikkje mykje til val der ? Endret 26. september 2008 av Belzebob Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Litt kjedelig å kjøpe et spill til en konsoll jeg ikke eier, eller blir å eie i fremtiden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Forhondsbestilelr man vanlig edition hos Absoluttspill fpr man med en Brotherhood of Steel stålfigur! så skal man forhondsbestille vanlig edition, like greit og gjøre det der^^ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 mja er jo kult det, men nøkkelringen fra gamezone fristet meg litt mer, den kan jeg ha med meg overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå