RBW Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 LGs bidrag i klassen for minibærbare kommer snart til Norge. Les mer Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ctrl- og Fn-knappene på rett plass, i motsetning til Wind 1,2 kilo var litt mye - da bør batteriet holde minst 7 timer med vanlig bruk i praksis. Og byggekvaliteten bør ikke være noe dårligere enn Eee. Fungerer disse internettgreiene med alle operatører? Endret 22. september 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 YES!! endelig kommer det en netbook med innebygd 3g modem! damn, trodde aldri det skulle komme. da kjøper iallefall jeg en ved lansering. har hatt en aspire one med ekstert usb modem fra netcom, og det ble for mye tull i lengden. altfor mye å drasse på, + aspire one gir fra seg masse viftebråk. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ikke overraskende sleger mange seg på nettpc trenden. Over 4000 synes jeg var litt mye, men så ikke helt dum ut den der. Spesielt å lage den i 10 tommer størrelse virker lurt. Ser flere mener at 8.9 tommer er akkurat litt for lite til å skrive touch,og at 10 tommerne er bedre. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 kommer denne med enkel eller dobbel kjærne versionen av atom? Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ctrl- og Fn-knappene på rett plass, i motsetning til Wind Tar 1 min å fikse på det da... Så 0 problem at de orginalt kommer med byttet plass kommer denne med enkel eller dobbel kjærne versionen av atom? Versonen som kommer i oktober, kommer nok med enkel kjærne. Tipper at vi ikke kommer til å se dobbelkjærne på bærbar før i desember/januar. I de 'stasjonære' versonene kan det være at den kommer litt før på markedet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ctrl- og Fn-knappene på rett plass, i motsetning til Wind Tar 1 min å fikse på det da... Så 0 problem at de orginalt kommer med byttet plass Jaha? Hvordan da? Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ctrl- og Fn-knappene på rett plass, i motsetning til Wind Tar 1 min å fikse på det da... Så 0 problem at de orginalt kommer med byttet plass Jaha? Hvordan da? Prøv å google etter Key converter, Keystroke converter, Key extender, key customizer eller lignende i shareware utgave. Fikse små programmer. Knappen flytter du selv. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det noen av disse mini'ene som har digital lyd ut? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 *snip* Prøv å google etter Key converter, Keystroke converter, Key extender, key customizer eller lignende i shareware utgave. Fikse små programmer. Knappen flytter du selv. Tar ikke disse litt plass og kapasitet? Mulig det er så lite at det ikke er vist å bry seg. Men takk for tipset Men jeg bare lurer: Er det egentlig noen som liker at de står feil (Wind-oppsett)? Dersom man bruker hurtigtaster mye, blir det vanskelig å omstilles seg hele tiden(netbook/laptop/stajonær). Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ctrl- og Fn-knappene på rett plass, i motsetning til Wind På feil plass Fn-knappen skal være ytterst, ctrl innenfor. Min Thinkpad setter standarden Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 BIOS er ofte stikkordet for å bytte om Fn og CTRL. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den så ganske stilig ut, men kommer den kun med XP? Noen som vet om det er det lov å håpe på en linux versjon også? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor lang tid tar det å designe slike mini-PC-er? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Og byggekvaliteten bør ikke være noe dårligere enn Eee. Eee? Byggekvalitet? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Denne så ikke så ille ut egentlig, får håpe det er noen som har lyst til å modde litt, tar nok ikke lang tid før noen bare modder inn en 3G-enhet selv (for nesten ingenting iforhold til det de skal ha for det) Gleder meg litt til denne og et par andre kommer, litt mer å velge i enn EEE, Wind og Apire One Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor produsenter VILLIG putter et snart ti år gammelt OS inn på disse maskinene.. Da må det da vitterlig være mer å hente på å modifisere en eller annen GNU/linux-variant og få et lynraskt system som er virusfritt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har sett plenty ferske mini-bærbar-eiere banne og sverte over slike Linux-varianter. Folk flest kjøper mini-maskiner fordi de er ute etter en praktisk liten dings, og da er det greit at de kjører noe de kan fra før og ikke minst er kompatibelt med programvare de har fra før. Jeg kommer til å kjøpe en slik maskin med XP, og vil jeg pirke med Linux gjør jeg det på hjemme-PC-en. Lenke til kommentar
Jollegutt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 LG har bare tatt en MSI Wind og pakka den inn i eget design. Portene er akkurat de samme på akkurat de samme plassene. http://msiwind.net/msi-to-make-netbook-for-lg/ Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 LG har bare tatt en MSI Wind og pakka den inn i eget design. Portene er akkurat de samme på akkurat de samme plassene. http://msiwind.net/msi-to-make-netbook-for-lg/ so? wind har ikke 3G! sist gang jeg sjekka, så hadde ikke wind 160gb disk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå