Rematusen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hei. Har laget en auksjon-funksjon, på spillet mitt. Og har kommet ditt brukeren kan akseptere budene den har fått. Og da er det jo mange andre brukere som også har gitt bud. Man kan akseptere 1 bud. Mitt spørsmål: Hvordan skal jeg kunne oppdatere de andre brukerene som allerede har gitt bud? Slik at de får igjen pengene sine osv.. Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Føler det var litt lite å gå på i posten din. Kan du fortelle litt mer? Er dette en SQL database? (hvilken?) Kan du forklare de relevante delene av databaseskjema? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du sier lite om hvordan dette er lagt opp, så hvordan skal vi få kommet med et svar? Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Du sier lite om hvordan dette er lagt opp, så hvordan skal vi få kommet med et svar? Bare si hvilken info dere trenger, så gir jeg den;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå