ulriktr Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei! Kunnskapsløftet sier jo at eleven har ansvar for egen læring. har lærerene lov til å gi deg merknad viss du ikke gjør leksene dine? Endret 22. september 2008 av ulriktr Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er vel på videregående de slutter med anmerkning for å ikke gjøre leksene, da er det mer opp til eleven selv å kunne klare å arbeide selvstendig til prøver uten å måtte bli kontrollert. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har fått anmerkning på videregående for og ikke ha levert inn skriftlig arbeid. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har fått anmerkning på videregående for og ikke ha levert inn skriftlig arbeid. Innlevering går på noe lærerene trenger i enkelte fag for å kunne sette et karaktergrunnlag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har fått anmerkning på videregående for og ikke ha levert inn skriftlig arbeid. Innlevering går på noe lærerene trenger i enkelte fag for å kunne sette et karaktergrunnlag. Men det er jo lekse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå