z10an Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har et ATI Radeon 8500 128mb ed ....i Counter Strike får jeg skjeive texturer på våpen men med "nVidia" er det beine texturer...jeg lastet en dag ned en driver som fikset dette problemet +ytelsen gjikk opp med verfall 30%... men så skiftet jeg hk og installerte windows på nytt så jeg mistet den under formatering osv...noen som hvet om hvilken driver dette er? har prøvd den nyeste den funker ikke no bra(ingen forskjell)..ingen forkjell ...hvet om en med 8500LE og en med 9700 pro de har samme problem :-? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 du finner en god samling drivere her: http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp...i=ATI%20Drivere Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er dritt lei ati og deres drivere, bare bug hele tia. formatert 4 ganger nå . 2 ganger siden siste ati post om drivere. prøvd det som er men alltid noe som blir fucka. funker det ene går det andre til helvette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå