Shjer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan N85 synkes mot Outlook via Active Sync og Exchange? Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har oppdatert firmware, men video-feilen og FM-sender feilen er fremdeles tilstede. Kan ikke se at denne oppdateringen har forbedret noen ting som helst. Blir mer og mer missfornøyd med Nokia og N85. Det ser ut til at også Nokia har gitt opp N85. Ser ut som om det er den eneste telefonen Nokia har som det ikke er mulig å velge på OVI.com og MyNokia backup. Ikke kjøp N85. Du føler deg lurt tilslutt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Da hadde man kjøpt N85 Strålende fornøyd så langt, stram og fin slider, ingen slakk overhodet Det som overrasket meg mest var den gode skjermen. Sylskarp og fin:) Endret 19. desember 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hmm, i begynnelsen var slideren helt grei, men nå etter to uker så er den helt jævlig. Og det skyldes i hvertfall ikke dårlig behandling fra min side! Har vært mer forsiktig med den telefonen enn noen annen jeg har hatt, og har alltid hatt den i egen lomme i jakka/buksa uten noe annet i. Har begynt å sikle på Samsung Innov8 nå, jeg Der er ingen av feilene som N85 har tilstede (utenom det flate tastaturet), pluss at den har enda grommere specs. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hmm, i begynnelsen var slideren helt grei, men nå etter to uker så er den helt jævlig. Og det skyldes i hvertfall ikke dårlig behandling fra min side! Har vært mer forsiktig med den telefonen enn noen annen jeg har hatt, og har alltid hatt den i egen lomme i jakka/buksa uten noe annet i. Har begynt å sikle på Samsung Innov8 nå, jeg Der er ingen av feilene som N85 har tilstede (utenom det flate tastaturet), pluss at den har enda grommere specs. Ingen sliderproblemer her heller, den er faktisk helt strøken. Det som irriterer meg er GPS`en. Den er helt håpløs på å få fiks. På N82 fikk den posisjon umiddelbart, både i fart, i bil og hjemme, men den her er jo bare elendig. Byggekvaliteten er et hakk bedre enn N82, men det er fortsatt for dårlig. Bakdekslet er tynt som løv og flekser verre og beskyttelse for kameralinsen må være laget av isopor. Nei, Nokia N-telefon blir det ihvertfall aldri igjen. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ble ganske så avskrekket av denne tråden, så bestilte meg heller en N95 8GB fra komplett. Håper jeg blir fornøyd med den =) Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ble ganske så avskrekket av denne tråden, så bestilte meg heller en N95 8GB fra komplett. Håper jeg blir fornøyd med den =) N85 langt foran N95 8GB, men softwareoppdateringen var skuffende. Utover det er det jo en særdeles god pakke, men litt småtteri er det, akkurat som med alt annet. Lenke til kommentar
heantons Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Får fiks på GPS`n rimeligt kjapt på min ja. Ikke er tlf skranglende heller. Endret 21. desember 2008 av heantons Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvordan er tastene på denne? Mange sier de er gode og andre ikke. Er de for eks. bedre en SE k850 sine? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Høyttaleren sluttet å virke i dag Må bruke musikkhøyttalerene nå for å bruke den til samtaler Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 blitt vant til slarken nå men det som irriterer meg mest er den j**** navigasjonsknappen! er så vond å trykke på! trykker i midten når jeg skal til siden og slikt! hmmm Lenke til kommentar
spott Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Høytaleren har sluttet å virke hos meg og (hvis eg ikke klarer å trykke slideren på akkuratt rette plassen da) Må si at dette er den telefonen eg har hattt som eg er mest missførnøyd med. Styr unna! Er nok min siste Nokia telefon på en stund. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Svært så negativ man var her da. Er strålende fornøyd med min telefon ennå Slakken i slideren gjør meg ingenting.. eneste som små irriterer meg er at vibreringen er for hard slik at slakkein i slideren blir til skrangling.. men er oftest ikke noe problem. Ellers fungerer FM senderen utmerket i bilen min.. null skurring. Derimot hjemme på soverommet må telefonen ligge oppå radioen for å få klare signal. Batteritiden er god, lader hver 3. dag med en del bruk.. Kameraet kan bli bedre, regner med dette blir forbedret i kommende FW. Så alt i alt er jeg strålende fornøyd med telefonen til nå Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man kan være fornøyd med N85 men alt i alt så angrer jeg på at jeg kjøpte N85.Billig plast,vonde taster(spesielt 4-veistast)samt for flate taster(bommer ofte) osv.Blir nok å gå tilbake til N95 8GB.Den var knallbra.Mye bedre tastatur,bedre bilder osv. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 da er den innkjøpt, og må bare si meg fornøyd, bare det at jge er på nett med den hjemme er en stor fordel, tastene er et stooooort minus da, har litt store tommeltotter og når jeg skal skrive et ord blir det ofte "sjgdnvxc" så det var en heller kjedelig opplevelse, ser for meg at jeg må kjøpe inn et eller annet blåtanntastatur..noen som har noen forslag? trenger flere gratisprogrammer også da Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Har et SMS spørsmål: Hvordan får man SMS'ene i innboksen i kronologisk rekkefølge etter når de kom? Alle sms'ene legger seg blandet i mappen, jeg vil jo ha den nyeste øverst! Endret 14. januar 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har et SMS spørsmål: Hvordan får man SMS'ene i innboksen i kronologisk rekkefølge etter når de kom? Alle sms'ene legger seg blandet i mappen, jeg vil jo ha den nyeste øverst! I innboksen, trykk på valg - sorter etter - dato Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Går det an å sperre uønskede innkommende meldinger på N85? Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bare jeg som er j***** misfornøyd med Nokia N85? Blir min siste Nokia i hvertfall! Videoopptak hakker, den henger seg ofte (slik at man må ta ut batteriet og sette inn igjen for å få den til å fungere), slideren blir bare mer og mer slarkete, den er treig, ekstremt vonde taster, dårlig kvalitet på byggematerialene utvendig, batteriet har aldri stått til forventningene, men allerede etter under 2 måneder så føles det som batteritiden er nærmest halvert. Til de av dere som vurderer N85, hold dere unna! Må være noe av det dårligste jeg noen gang har vært borti. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vi har hørt deg før. jorg1s1.. N85 sliter desverre litt med dårlig FW, men regner sterkt med at den blir oppdatert på nytt igjen snart. det som verre er med slider telefoner fra nokia er den interne høyttaleren er noe skrap.. akkurat samme som dem sleit med på N95, skraping under samtaler til tider.. Det er stort sett det eneste virkelig negative jeg har å si om telefonen, for FW blir oppdatert med tiden og vil bli bedre uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå