heantons Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ser at N85 ligger inne til 4095,- på netonnet er det en butikk som er OK, for meg så høres den veldig uproff ut... jeg er på nippet til å handle den nå Jeg har også handlet dær uten noe tull Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan man fjerne søk snarveien på skrivebordet/hvilemodus? Hvordan? Lenke til kommentar
ooofredrikooo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan man fjerne søk snarveien på skrivebordet/hvilemodus? Hvordan? Nei. Da må du legge inn et program til 200kr. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Noen som kan legge en link til TomTom programvare til N85?Jeg finner det ikke selv.Er det mulig å bruke TomTom på denne telefonen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvordan lukker jeg alle programmer som er åpne? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hold inn symbian-knappen, så får du opp alle kjørende programmer. Trykker du "C" avslutter du det direkte. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok, takk Sports tracker er genialt http://sportstracker.nokia.com/nts/workout...ex.do?id=528671 Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok, takk Sports tracker er genialt http://sportstracker.nokia.com/nts/workout...ex.do?id=528671 hehe, dette området har jeg nok også vært rundt og jogget i Men det så jo ut til og funke fint.. Om n85 har flash? ikke sånn led lys men skikkelig flash.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok, takk Sports tracker er genialt http://sportstracker.nokia.com/nts/workout...ex.do?id=528671 hehe, dette området har jeg nok også vært rundt og jogget i Men det så jo ut til og funke fint.. Om n85 har flash? ikke sånn led lys men skikkelig flash.. Kun LED, men det er ganske bra til å være kameralys ok ikke blitz. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ok, takk Sports tracker er genialt http://sportstracker.nokia.com/nts/workout...ex.do?id=528671 hehe, dette området har jeg nok også vært rundt og jogget i Men det så jo ut til og funke fint.. Om n85 har flash? ikke sånn led lys men skikkelig flash.. Kun LED, men det er ganske bra til å være kameralys ok ikke blitz. Jeg synes LED er elendig, hadde N82 og den tok ekstremt mye bedre bilder i mørket. Her blir jo alt kornete, i tillegg hakker videoen som et sant helvete. Håper Nokia kommer med noen telefonoppdateringer snart, navipaden trenger også en liten oppdatering for å si det pent. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kan man fjerne søk snarveien på skrivebordet/hvilemodus? Hvordan? Nei. Da må du legge inn et program til 200kr. Hviket program? Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da var N85 bestilt fra CDON! Noen andre her som har kjøpt telefonen sin fra CDON? Har fulgt med på lagerstatusen på både CDON og prisguiden, og i prisguiden har det i snart en måned stått "Ventet på lager 4–7 dager" på lagerstatusen hos CDON, mens det på CDON sine egne sider ikke står noe lagerstatus, men utgivelsesdatoen har vært dagens dato siden N85 ble lansert for en drøy måned siden. Ellers gleder jeg meg til å få telefonen, men tipper jeg må bruke noen hundrelapper på et nytt og raskere minnekort, da jeg har hørt at det er såppass tregt at videoopptak hakker veldig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kan man fjerne søk snarveien på skrivebordet/hvilemodus? Hvordan? Nei. Da må du legge inn et program til 200kr. Hviket program? Mulig noe som dette :: nokiapro.no/handyshell Lenke til kommentar
_Niclas_ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har nå kjøpt n85 selv. ble litt skuffet over utførelsen av selve mobilen. innholdet og teknologien er bra men det som irriterer meg er : - slarkete slider - vond navigasjonsknapp (trykker ned midten ofte når jeg bare skal bruke pilene) - meget høy summetone ved anrop - batteridekslet trenger litt teip for knirker fælt orker ikke å levere inn den med en gang da jeg fikk den igår. noen som har samme problemer ? dette må de fikse når jeg sender inn.. skal være i orden og mulig å bruke den slik den er ment. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Merker at slideren sitter litt løst på en måte, men føler ikke at den er slarkete. Batteridekselet er ikke thight, men det ikke slarkete. Ellers så knirker knappene under skjermen. Ellers er jeg veldig fornøyd Noen som vet om noen stilrene temaer/skins til denne? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg lastet inn den nyeste softwareoppdateringen på ikke mindre enn 131 mb. Men, det finnes jo ingen oversikt over hva denne inneholder? Noen med peil? Minus slark i slideren er jeg ekstremt fornøyd med telefonen. Den har virkelig alt og S60 er vel så på høyden som det kan være. Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som vet om et "lommelykt-program" som bruker LED-lyset på N85 og som faktisk fungerer? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nå har jeg lastet inn den nyeste softwareoppdateringen på ikke mindre enn 131 mb. Men, det finnes jo ingen oversikt over hva denne inneholder? Noen med peil? Minus slark i slideren er jeg ekstremt fornøyd med telefonen. Den har virkelig alt og S60 er vel så på høyden som det kan være. http://www.symbian-freak.com/quides/firmwa...firmware_11.htm Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Til dere som videokameraet hakker på når man tar opp høyeste kvalitet: har dere funnet noe løsning på problemet? Irriterer meg noe sinnsykt siden jeg bruker videokameraet mye. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fikk Nokia N85 brukt i 1 dag til 3600 på fredagen. Meget fornøyd med den. Hadde en N82 fra før, men den ble ødelagt. Liker N85 bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå