Gå til innhold

Nokia N85 - diskuter den her!

oktrg500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, dette området har jeg nok også vært rundt og jogget i :thumbup:

Men det så jo ut til og funke fint.. Om n85 har flash? ikke sånn led lys men skikkelig flash..

Kun LED, men det er ganske bra til å være kameralys ok ikke blitz.

Jeg synes LED er elendig, hadde N82 og den tok ekstremt mye bedre bilder i mørket. Her blir jo alt kornete, i tillegg hakker videoen som et sant helvete. Håper Nokia kommer med noen telefonoppdateringer snart, navipaden trenger også en liten oppdatering for å si det pent.

Lenke til kommentar

Da var N85 bestilt fra CDON! Noen andre her som har kjøpt telefonen sin fra CDON? Har fulgt med på lagerstatusen på både CDON og prisguiden, og i prisguiden har det i snart en måned stått "Ventet på lager 4–7 dager" på lagerstatusen hos CDON, mens det på CDON sine egne sider ikke står noe lagerstatus, men utgivelsesdatoen har vært dagens dato siden N85 ble lansert for en drøy måned siden.

Ellers gleder jeg meg til å få telefonen, men tipper jeg må bruke noen hundrelapper på et nytt og raskere minnekort, da jeg har hørt at det er såppass tregt at videoopptak hakker veldig.

Lenke til kommentar

har nå kjøpt n85 selv.

ble litt skuffet over utførelsen av selve mobilen. innholdet og teknologien er bra men det som irriterer meg er :

- slarkete slider

- vond navigasjonsknapp (trykker ned midten ofte når jeg bare skal bruke pilene)

- meget høy summetone ved anrop

- batteridekslet trenger litt teip for knirker fælt

orker ikke å levere inn den med en gang da jeg fikk den igår. noen som har samme problemer ?

dette må de fikse når jeg sender inn.. skal være i orden og mulig å bruke den slik den er ment.

Lenke til kommentar

Merker at slideren sitter litt løst på en måte, men føler ikke at den er slarkete. Batteridekselet er ikke thight, men det ikke slarkete. Ellers så knirker knappene under skjermen. Ellers er jeg veldig fornøyd :)

Noen som vet om noen stilrene temaer/skins til denne? :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet inn den nyeste softwareoppdateringen på ikke mindre enn 131 mb. Men, det finnes jo ingen oversikt over hva denne inneholder? Noen med peil?

Minus slark i slideren er jeg ekstremt fornøyd med telefonen. Den har virkelig alt og S60 er vel så på høyden som det kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...