Gå til innhold

Nokia N85 - diskuter den her!

oktrg500

Anbefalte innlegg

Til dere som har fått telefonen, kan dere sjekke om:

1) Nokia Step Counter fungerer (http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter). Jeg regner med at den ikke gjør det. De har sagt lenge at de jobber med en ny versjon, men det går jo dødelig tregt.

2) Sjekke om Nokia Sports Tracker fungerer (http://sportstracker.nokia.com/nts/download.do). N85 har ikke kommet på listen over støttede telefoner, men den nederste versjonen der skal jo i teorien fungere, ettersom den støtter S60 v.3.2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som har fått telefonen, kan dere sjekke om:

1) Nokia Step Counter fungerer (http://www.nokia.com/betalabs/stepcounter). Jeg regner med at den ikke gjør det. De har sagt lenge at de jobber med en ny versjon, men det går jo dødelig tregt.

2) Sjekke om Nokia Sports Tracker fungerer (http://sportstracker.nokia.com/nts/download.do). N85 har ikke kommet på listen over støttede telefoner, men den nederste versjonen der skal jo i teorien fungere, ettersom den støtter S60 v.3.2.

Har lagt inn sportstracker og den fungerer fint.

Lenke til kommentar
elkop.no

4099

Elkjop.no har satt opp prisen til 4 595,- de også. Var 4 099,- tidligere denne uka og rakk å bestille til den prisen. Pakka er registrert i Oslo i dag og kommer nok frem til meg i morgen. Gleder meg!

Cdon er dermed billigst nå med sine 4149,-, men det er altså litt leveringstid.

Lenke til kommentar
Ser at cdon fortsatt krever fullt personnr for å registrere meg som kunde. Dette har hindret meg fra å bli kunde før, og jeg blir det heller ikke nå. Da legger jeg heller i noen ekstra lapper igjen hos Amentio...

Dette er vel fordi CDON sender faktura. Da kan kredittsjekk være godt å ha i orden.

Lenke til kommentar
når vil n85 komme i butikk da ? skal ha med abn.. sjekket på elkjøp igår men han guttungen som jobbet der tippet en mnds tid! en mnd!

Var på Elkjop på tirsdag og der sa de i løpet av en uke. :-)

Noen som forresten vet om den har støtte for exchange mail ?

Lenke til kommentar

Flere Elkjøp-butikker har den på lager allerede. Sjekk lagerstatus hos din lokale butikk på elkjop.no.

Jeg bestilte min på elkjop.no og fikk den tilsendt i posten, like greit det.

Strålende fornøyd sålangt. Fantastisk skjerm! (hvis man ikke har behov for en skjerm med monsterstørrelse naturligvis)

Litt usikker på hvordan jeg liker tastesettet, men regner med det går seg til noe etter litt tilvenning.

Og ja, den støtter Exchange.

Har store problemer med å ta opp video i største oppløsning direkte til minnekortet. Det hakker som pokker og blir helt ubrukelig. I dårligere oppløsning går det bra. Det går også bra å skrive rett til telefonminnet, men da får jeg jo ikke tatt opp mer enn 2 min lang video før de stakkars megabytene er fylt opp. Andre som har samme problem og evt. løsning?

Må jeg bare finne meg i at det medfølgende minnekortet er for tregt?

Endret av nesjon
Lenke til kommentar

Fikk også min "billig" fra Elkjøp, 4099 kr.

Designet er jo veldig.. tja, gammeldags, men det er vel en av få ting som er å utsette. Som det nevnes virker minnebrikken småtreg, men det var egentlig et problem kun ved første innlasting av ting og tang. Tastesettet er helt greit, ikke veldig bra og ikke dårlig, litt høy lyd kanskje? Synes vel kanskje også det er litt sus i høyttaler, men det kan være et linjeproblem også.

Ellers er skjermen virkelig nydelig, varm og klar. Batteritiden er jo helt fantastisk og det var stort ankepunkt for min del. Kameraet er som på N82 som jeg hadde tidligere, svært bra og Series 60 i Nokias design er en nytelse å holde på med. Spent på å se hvor motstandsdyktig telefonen er mot riper, tipper i liten grad.

Innmatsmessig gir jeg den 10 av 10, utvendig 5 av 10. Hadde Nokia klart å lage skikkelig skall på sine telefoner skulle man hatt liten grunn til å velge et annet merke.

Er det noen som vet hvordan man kan unngå at vekkerklokke alarmen står på stigende volum? Jeg liker å våkne til en rolig sang, ikke sprengte høyttalere.

Lenke til kommentar
Har store problemer med å ta opp video i største oppløsning direkte til minnekortet. Det hakker som pokker og blir helt ubrukelig. I dårligere oppløsning går det bra. Det går også bra å skrive rett til telefonminnet, men da får jeg jo ikke tatt opp mer enn 2 min lang video før de stakkars megabytene er fylt opp. Andre som har samme problem og evt. løsning?

Må jeg bare finne meg i at det medfølgende minnekortet er for tregt?

Har akkurat samme problemet. Noen som vet noe mer om dette?

Viss dette er et gjennomgående problem, må jo nokia gjøre noe. Føler meg lurt.

I tillegg fungerer ikke FM-senderen i det hele tatt. Ikke om jeg holder den helt borti antennen på bilen min engang.

Endret av ooofredrikooo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...