oktrg500 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tenkte jeg skulle gå til N85 tråden og se om noen vet noe mer om når N85 slippes. Men det var jo ingen dedikert N85 tråd ! Litt overraskende. Skulle tro det er flere enn meg som tripper utålmodig rundt om dagen. Selv har jeg ikke så mye annet å bidra med akkurat nå enn at man kan abonnere på email varsel fra Nokia ang når telefonen er i butikkene - alert.nokia.no. Antagelser jeg har sett tilsier i løpet av oktober og pris rundt 4000,-. Noen som vet noe om tidspunkt eller pris? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tenkte jeg skulle gå til N85 tråden og se om noen vet noe mer om når N85 slippes. Men det var jo ingen dedikert N85 tråd ! Litt overraskende. Skulle tro det er flere enn meg som tripper utålmodig rundt om dagen. Selv har jeg ikke så mye annet å bidra med akkurat nå enn at man kan abonnere på email varsel fra Nokia ang når telefonen er i butikkene - alert.nokia.no. Antagelser jeg har sett tilsier i løpet av oktober og pris rundt 4000,-. Noen som vet noe om tidspunkt eller pris? Hei.. Venter som en unge på denne mobilen selv. Synes den har fått overraskende lite oppmerksomhet rundt omkring. Noe jeg tror har fallt naturlig siden den slippes i sin stillhet temmelig likt med flaggskipet n96. Er riktignok ikke de fatale forskjellene, noe jeg setter pris på ved n85 er at den har de fleste funksjonene som n96 tilbyr bare i en mindre og penere innpakning Ser at de fleste nettbutikkene har en estimert dato på produktet i starten av oktober. Papyrus har f.eks. 6.10.08 som estimert dato mvh _THX_ Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Synes det er meget rart at denne mobilen ikke får mer oppmerksomhet enn den gjør, hehe. - Amobil har jo vært generelt lite interessert i denne modellen. Hva med dere andre? Jeg har lagt inn bestilling, bekreftet på lager 10.10.08 Synes også det var rart at den ikke var nevnt blant "oktober-modellene-artikkelen"... jaja Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den dukker opp når som helst nå Sugen på denne, noen tester på denne ennå? Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er også en av de som tripper rundt etter denne mobilen, så vi er nok noen her ute selv om det ikke er laget egen tråd før nå. Har også bestilt den hos MPX med bekreftet dato 10.10.08., men er ganske så usikker på om de vil holde det de lover. Har hørt at en annen butikk som bruker samme leverandør som MPX nå ikke ventet den inn før rundt 27. oktober. Men jeg lever i håpet om at den sendes i morgen, den kommer til å bli en kjempemobil! Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 La akkurat ut en video med oppakking av N85. Den kan sees her. Lenke til kommentar
zand Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hos den største distributøren i Norge er N85 bekreftet 28.10. Tror det er noe tvilsomt at den kommer før det. Spesielt også siden Nokia vil ha fokus på N96 den første tiden etter den er lansert. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor i all verden er det så lite engasjement rundt denne telefonen? Jeg synes det virker som en knalltelefon. Har N82 nå, og er veldig fornøyd med den. Men når den skal byttes ut, er det stor sannsynlighet for at den blir byttet til N85 om noen måneder når prisen har sunket litt. Med unntak av mangel på blitz, så er det vel bare forbedringer? (Er det umulig å få både LED og blitz på samme telefon? Det vil jo ta mer plass, men jeg betaler gladelig en hundrings eller to ekstra for å kunne blitze ved foto, lyse ved filming, og også kunne bruke mobilen som lommelykt.) - Større skjerm - Mindre strømkrevende skjerm - Større batteri --> Bedre batteritid - S60 FP2 - Bedre CPU - Video-stabilisator (ikke viktig for meg personlig, men) - USB-lading (Amobil hopper nok i taket av glede) - Radioen har RDS - FM-sender(!) Jeg synes fra før av at N82 var en fantastisk telefon, og med disse forbedringene kan det bli enormt bra. Spesielt i forhold til batteritiden. Synd at det tilsynelatende er veldig få som har oppdaget det samme. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hos den største distributøren i Norge er N85 bekreftet 28.10. Tror det er noe tvilsomt at den kommer før det. Spesielt også siden Nokia vil ha fokus på N96 den første tiden etter den er lansert. Du har rett i det. Ble temmelig irritert på MPX.no som la ut bekreftet dato på n85 10.10. Så flyttet de til en annen "bekreftet dato" 24.10... og nå 28.10... Det er rett og slett dårlig gjort å opperere med "bekreftede datoer" som faktisk ikke er bekreftet. Anyways.. blir bra å plukke opp telefonen i slutten av denne måneden (hvis vi kan stole på den "bekreftede datoen" da.. ) Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er helt enig! Den mobilen virker RÅ, og når den kommer i butikken, kommer den i lommen min også.. Hmm, kunne nok høres litt rart ut, det ja. Helt genial mobil og jeg syns også det er skikkelig rart at vi ikke hører like mye om den som f.eks. N96. Det eneste jeg ikke liker med N96, er at det ikke er lukker foran kameralinsa bak. En ripe i linsa, så er det gjort! Og ja, bortsett fra blitz, så ser jeg ingen mangler ved N85. Den er vel rett rundt hjørnene også, tenker jeg. Jippi! Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da er de første telefonene i butikken. Fikk min i går og er så langt super fornøyd Lenke til kommentar
shegg Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da er de første telefonene i butikken. Fikk min i går og er så langt super fornøyd Hei Og hvor kjøpte du din ? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fikk min den 24.10.Har fått prøvd den litt og er ganske fornøyd så langt.Utrolig bra skjerm men jeg synes tlf er litt tung og knappene under displayet synes jeg er knirkete.Men som sagt,jeg trenger noen dager på å bli vant til telefonen.Fornøyd med størrelsen,mye mindre enn N95. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fikk fingrene på denne idag! Veldig imponerende. Akkurat tung nok i forhold til en ganske overkommelig størrelse. Og den føles godt bygd. NaviWheel funksjonen trenger tydeligvis endel tilvenning, men jeg synes egentlig den var mer tungvindt enn brukervennlig. Absolutt en god arvtager til N95! Og gir deg mer for pengene enn N96. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan vel skru av den, som på N81 det med navi wheel Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan vel skru av den, som på N81 det med navi wheel jepp Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan vel skru av den, som på N81 det med navi wheel Det vet jeg vel, men poenget mitt er at den kunne fungert mye bedre, når den er påslått altså. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fikk fingrene på denne idag! Veldig imponerende. Akkurat tung nok i forhold til en ganske overkommelig størrelse. Og den føles godt bygd. NaviWheel funksjonen trenger tydeligvis endel tilvenning, men jeg synes egentlig den var mer tungvindt enn brukervennlig. Absolutt en god arvtager til N95! Og gir deg mer for pengene enn N96. En ting jeg synes er dumt er at hele forsiden er fylt opp med info. Wlan scanning , internett deling og SØK på nett. Skulle gjerne ha fjernet disse og bare hatt aktiv Ventemodus i toppen . Pluss selvfølgelig dagens gjøremål i kalendern. Dette går fint og fjerne på E66. Noen som har funnet det ut på denne. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hadde egentlig tenkt å vente på "Tube", men denne så jo bra ut. Har ikke fått denne med meg før jeg så sniktitten på amobil i dag. Har alt jeg har lyst på... Noen spørsmål til dere som har fått den: - Hvordan er batteriet (kanskje litt tidlig å si)? - Hvordan er kvaliteten på bildene? - Hvordan er tastene? - Er lydkvaliteten bra på mp3-spilleren? Endret 29. oktober 2008 av learntofly Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Driver å lurer litt på denne telefonen selv, så sleng ut erfaringer dere som har fått den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå