Alexander Schindler Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Josefin Winthers debutskive er et poetisk rockemanifest. Les mer Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Utdannelse er vel litt feil? Hun gikk på Langhaugen VGS, og uten å vite noe mer om det mener jeg bare hun har spilt rundt om på forskjellig scener i Norge. Blir morsomt å høre hva hun har blitt. Platen skal kjøpes. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Utdannelse er vel litt feil? Hun gikk på Langhaugen VGS, og uten å vite noe mer om det mener jeg bare hun har spilt rundt om på forskjellig scener i Norge. Blir morsomt å høre hva hun har blitt. Platen skal kjøpes. Tja. Jeg ser at ordet "utdannelse" kan være misvisende, har skrevet det om nå. Men hun har jo tatt sangtimer, og det er jo en slags utdannelse? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kan ihvertfall bli en kompetanse etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg