Duron rocks Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Først hadde jeg en 512 mb ram brikke. Så skulle jeg installere en til 512 brikke. Det var da problemene oppstod - Etter jeg hadde installert den nye brikken låste PC`en seg hver gang, etter ca. 5 min. Uansett hva jeg gjorde så låste PC`en seg. Alt stoppet opp - Ingen Reaksjon. Når jeg tok ut brikken igjen fungerte alt fint igjen. PS! Jeg har testet ut brikken i flere andre PC`er - så jeg vet at den fungerer. Noen ide på hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
Absorb Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Brikker fra forskjellige leverandører har ofte problemer med å fungere sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Brikker fra forskjellige leverandører har ofte problemer med å fungere sammen Det kan være ei løsning ja. Skjekk spesifikkasjonen til de 2 brikkene og se om de er de samme. Kan hende at du ikke har fått det du betalte for vet du. Har du prøvd å bytte plass på brikkene? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Brikker fra forskjellige leverandører har ofte problemer med å fungere sammen Det kan være ei løsning ja. Skjekk spesifikkasjonen til de 2 brikkene og se om de er de samme. Kan hende at du ikke har fått det du betalte for vet du. Har du prøvd å bytte plass på brikkene? Ja har prøvd å bytte plass på brikkene. Ingen forskjell. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har du testet med bare den nye brikken for å sjekke om PC'n din "klarer" akkurat den brikken? Kan jo være at ditt hk ikke liker den brikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå