faaeri Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fujifilm har presentert et konsept med 3D-bilder. Det inkluderer både kamera, elektronisk bilderamme og utskrift. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette kan ble veldig spennende! Håper flere produsenter prøver seg slik at markedet drives fremover på området. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Lurer fælt på hva "utskriftsystemet" innebærer. Meg bekjent vil det ikke være fysisk mulig å skape 3D-bilder på papir uten krav til bruk av briller eller liknende ekstrautstyr for betrakteren. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette er seriøst noe jeg tenkte på som liten. "Hvordan kan jeg få til 3D-effekt på flatt papir?" Jeg kom ikke på noen bedre løsning enn mange, ultratynne bilder lagt i lag. Spennende, følge med på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg ser for meg at de bruker en plastfilm med riller som har linseeffekt og skaper 3D-inntrykket på den måten. Da trenger man bare en behandlet utskrift på vanlig papir kombinert med plastfilmen. Det er et prinsipp de fleste sikkert kjenner igjen fra små lekekort for barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg