Gå til innhold

Vg VS Dagbladet VS Norpost ?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop sluttet i den (unnskyld meg) SATANS DRITTJOBBEN! Jobben tar drittlang tid, ca. 5 timer hver gang! Det er en drittjobb, men hvis jeg hadde tjent trippelt så mye hver gang hadde jeg ikke nølt. Du ser hvor liten kø det er for disse jobbene, hvis det er en så bra jobb hadde alle stått i kø! En uke måtte jeg dele ut Clas Ohlson-kataloger, og det tok meg NI timer! Det var minst 0,05 tonn reklame. Lønn for strevet: 30 kr timen! Neste uke var det Jula-kataloger som sto på tur...

Teamlederen min var en... tja, kommer ikke på et sterkt nok ord men jeg får nøye meg med å kalle han for EN SATANS DRITTBOLLE! Jeg fikk ikke en dritt opplæring som norpost garanterer! Han bare kom med reklamen og sa ikke en dritt! På de to månedene jeg jobbet i norpost tjente jeg 2000 kr... Antall timer jeg jobbet: ca. 50 timer! Det er en timelønn på 40 kr! Dessutten er den nye sykkelen min blitt herpa etter den drittjobben! Jeg har ikke tjent en dritt, men tapt penger når sykkelen min er helt ødelagt. Det eneste bra med jobben er at jeg har fått erfaring, og neste gang jeg skal lete etter en jobb må jeg finne ut om de seriøse.

Og forresten så har ikke teamlederen min enda hentet sykkelveskene...

Lenke til kommentar
Jeg har nettop sluttet i den (unnskyld meg) SATANS DRITTJOBBEN! Jobben tar drittlang tid, ca. 5 timer hver gang! Det er en drittjobb, men hvis jeg hadde tjent trippelt så mye hver gang hadde jeg ikke nølt. Du ser hvor liten kø det er for disse jobbene, hvis det er en så bra jobb hadde alle stått i kø! En uke måtte jeg dele ut Clas Ohlson-kataloger, og det tok meg NI timer! Det var minst 0,05 tonn reklame. Lønn for strevet: 30 kr timen! Neste uke var det Jula-kataloger som sto på tur...

Teamlederen min var en... tja, kommer ikke på et sterkt nok ord men jeg får nøye meg med å kalle han for EN SATANS DRITTBOLLE! Jeg fikk ikke en dritt opplæring som norpost garanterer! Han bare kom med reklamen og sa ikke en dritt! På de to månedene jeg jobbet i norpost tjente jeg 2000 kr... Antall timer jeg jobbet: ca. 50 timer! Det er en timelønn på 40 kr! Dessutten er den nye sykkelen min blitt herpa etter den drittjobben! Jeg har ikke tjent en dritt, men tapt penger når sykkelen min er helt ødelagt. Det eneste bra med jobben er at jeg har fått erfaring, og neste gang jeg skal lete etter en jobb må jeg finne ut om de seriøse.

Og forresten så har ikke teamlederen min enda hentet sykkelveskene...

I 2001 jobba jeg 1 gang i uka i ca. 8 mnd. Tjente ca. 2500 kr!!!!

Lenke til kommentar

Har selv jobbet for det satans drittfirmaet i over et år, og vill ikke unne noen det.

Makan til drittjobb skal du lete lenge etter!

Du får faan ikke lønn av dem, men jobber møkklange skift. Fordele reklame klarte de heller ikke, en uke kunne du få en stk reklame tynnere en Victoria Beckham, mens du neste uke kunne få Biltema, Ikea, Clas Ohlson, + noen glatte drittjævelreklamer som uansett hva du gjorde datt ut av hånda di når du delte ut. Hjalp heller ikke at jeg ble skutt etter når jeg gjorde jobben min..

Nei, vil du ha en god jobb vil jeg anbefale deg å søke i Aftenposten som avisbud. Du må riktignok gå 5 dager i uka om du deler ut aftenavisen, men timelønnen er veldig god. Jeg ligger jevnt over 200 kroner timer. I måneden tjener jeg ca 5000.

Dessuten kreves det ikke mer enn ca 1 times innsats de dagene du jobber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...