DataNoob2 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Heisann ! Jeg er da en jente på 14-15 år som virkelig trenger penger , lei av og mase på mamma og pappa:P Ser ikke noen annen mulighet enn bud-jobb. Noen som kan fortelle litt om de forskjellige firmaene, best betalt,lettest osv. Fortelle om sin opplevelse som budarbeider Settter stor pris på dette:) Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har ikke prøvd noe annet enn Norpost når jeg var mindre, dette var stress. Fikk en utrolig stor runde, også kan du få 4-5 forskjellige typer reklame som skal til alle sammen, og det må du nesten sortere før du går. Varierer i lønn etter hvor mye reklamen veier, var sånn når jeg gikk hvertfall. Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 takk for svar:) Har lest mange steder at lønnen i norpost er dårlig, I forhold til hvor mye man gjør ! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 takk for svar:)Har lest mange steder at lønnen i norpost er dårlig, I forhold til hvor mye man gjør ! Det kan nok stemme. For betalingen var ikke stor så ofte, med noen få unntak. Og et eksempel på det er ikea-katalogen. Der var det penger å tjene, men samtidig så tungt. Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ryggen/ sykkelen har vell ikke noe godt Av det, tipper jeg! Kan tenke meg at kataloger som ikea , biltema osv må ha vært tungt!! Endret 22. september 2008 av DataNoob2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bare du dropper Norpost, tror jeg du skal klare deg ganske bra. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke velg Norpost. Jeg har hørt, og selv opplevd at nære venner og slekt har hatt dårlig erfaring med Norpost. Dårlig lønn, dårlig opplegg, hele greia er bare svindel og utnytting av sånne som deg, som ønsker å tjene penger. Men du tjener jo for søren ikke penger i Norpost, du tjener lommerusk. VG eller Dagbladet er nok litt bedre. Er du utadvent, hyggelig og en god selger er dette noe for deg. Da får du en andel av det du selger for, så selger du mye og bra, får du mer penger. Så her gjelder det å være en god selger. Være hyggelig mot de du ringer på hos, for da kjøper de igjen. Jeg ville personlig valgt VG fremfor Dagbladet, da jeg har mer tro på at flere ønsker VG og ikke Dagbladet. Her er en link til en infoside som har det du trenger for å bli VG-selger Lykke til:) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Gikk med norpost for en del år siden. I og for seg en helt ok jobb, men forholdsvis dårlig betalt, og manuelle innstikk gjorde det veldig kjipt. Slutta etter en liten stund. Selge søndagsavisa tror jeg er mer hyggelig, men spørs om det blir dårligere betalt. Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Tusen takk ! Tror at jeg begynner å selge vg jeg , men at hvor blir pengene utbetalt? På kontoen min ,da må jeg iallefall ned å skaffe meg konto Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tusen takk ! Tror at jeg begynner å selge vg jeg , men at hvor blir pengene utbetalt? På kontoen min ,da må jeg iallefall ned å skaffe meg konto Les litt om det å selge VG på de sidene der. Står mye bra informasjon:) Er nok et stort must å ha en konto som pengene kan komme inn på. Ta med mor eller far til banken å få opprettet en så skal du se at ting ordner seg:) Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ja,leste på siden ! Mye bra informasjon Takk! Skal tvinge med meg mamma i morgen:P Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Å selge aviser på døra kan være litt dårlig betalt i forhold til innsatsen de første gangene. Men etter hvert vet du hvem som kjøper aviser og ikke, og du gå en kjapp runde hvor du får solgt aviser i de fleste husene. Det skal være greie penger. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du gjør rett i å velge VG. Som 13-åring jobbet jeg først for VG og senere for Dagbladet. Fikk best lønn av VG, rett og slett Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takk for tips folkens Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg solgte VG i fem år, og tjente etter hvert en god sum hver søndag. Trikset er å skaffe seg en del faste kunder, og ikke ringe på alle dørene hver gang. Kundene mine satte så pris på at jeg kom at jeg fikk julegaver og diverse, og flere ganger over 50 kroner i tips Koselig. Vær hyggelig til kundene så skal du se at de er hyggelige tilbake. Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Så bra Runar, jeg skønner at den aller første gangen komemr til å ta lengre tid , for jeg må jo finne ut hvem som interresert og ikke Julegaver+ diverse og tips noen ganger Hva pleide du som oftest å si når du ringte på ? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei, vil du kjøpe dagens VG? Lenke til kommentar
DataNoob2 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ja,ok også takke for kjøpet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det kan være lurt å spørre om de vil at du skal komme igjen neste helg, så du slipper å ringe på og plage de som ikke kjøper uansett. Og si ifra hvis du vet du blir borte . Mange av mine faste kunder la en tier (før det gikk opp til 15,-) i postkassa så jeg slapp å ringe på og vekke de. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ligg unna Norpost. Slaveri!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå