Duron rocks Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg vil ha en PC med ett vindu ,slik at jeg se tannhjulene. Jeg vil også ha ett helt tett kabinett slik at jeg slipper oljesøl på rommet. Vet dere om noen plasser jeg kan kjøpe det?? :o Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 på hvilken fot sto du opp i morges? (,") Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hvis olje renner ut av kabinettet ditt ville jeg tatt en fyrstikk borti og sett hva som skjedde Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Skal prøve det ja. Vent litt - så får du høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei. Og hvis dere vil forsette å prate drit så tar dere å går til Off-Topic delen av forumet og ikke her. Ecthelion. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Flyttes til off-topic Hvorfor slettet du den ikke? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvilke tannhjul?? De som driver motoren vel. Tror du en pc er uten tannhjul? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvilke tannhjul?? De som driver motoren vel. Tror du en pc er uten tannhjul? hører du ikke de? de driver og slår mot hverandre i min pc og bråker mye Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Skal prøve å skifte til en ny oljetype. Den jeg bruker nå er litt utbrukt. Jeg har funnet en slik PC på www.datamarkedet.com Der har de masse annet bra utstyr ... særlig brukte 486 prosessorer. osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå