Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis blir ikke stiv under ereksjon

cloudstrife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
er jo ikke dum heller da hehe XD vet at ereksjon er ståpikk men når jeg tar den på så skjer det liksom ingenting. skal ikke kølla bli stiv eller

Ikkje nødvendigvis av at du berre tar på den liksom, men om du ikkje klarer å få stiv kuk når noko opphisser deg, ja da har du eit problem.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvordan han (ikke) klarer å formulere seg i denne tråden, vil jeg absolutt si at trådstarter har et problem.

Men om han er under femten år kan det jo forklare både at han ikke kan formulere/forklare seg, og at penisen hans ikke blir erigert når han tar på ereksjonen og blir erigert. Hvor gammel er du egentlig, trådstarter? Ikke alle utviklingstrinnene skjer i samme rekkefølge for alle. Man kan sikker runke seg til orgasme før man er i stand til å få ereksjon.

Lenke til kommentar

Ereksjon betyr IKKE nødvendigvis at penis er megahard/stiv som betong, men erigert - dvs fylt med blod .

En ereksjon kan ha flere grader av erigert tilstand selvfølgelig.

Er penis "halvstiv" er den fremdeles i erigert tilstand sett iforhold til "normal" ikke erigert/slapp penis.

Det er dessuten noe som heter ED.

Hva er erektil dysfunksjon? Erektil dysfunksjon er en vedvarende manglende evne til å oppnå og/eller beholde en ereksjon tilstrekkelig for tilfreds-stillende seksuell aktivitet. Det er et vanlig problem blant menn over 40 år og er i stor grad ubehandlet. Erektil dysfunksjon kan innebære en nedsatt evne til å oppnå ereksjon,redusert evne til opprettholdelse av ereksjon eller et totalfravær av ereksjonsevne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Da har jeg ryddet opp i tråden og vært svært snill med noen av brukerne hva advarselsnivå angår. Hold dere til saken fra nå av.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...