husgutt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ifølge Wii Spirit kommer det snart tilbehør til wii som sender ut lukt etter hva slags spill man spiller... Tøft eller døvt? Selv mener jeg potensialet er stort, og at det kan gi en ny dimensjon til spillet.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 idiotisk påfunn, jeg vil da ikke lukte spillene mine... når jeg går forbi ett lik i ett spill, så vil jeg ikke at det lukter lik i leiligheten min. forresten så er det feil i linken din, her er riktig: http://www.thegamingvault.com/2008/09/what...ike-wii-spirit/ Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Var jo snakk om slik teknologi i slutten av 90-tallet, men det slo vist aldri an. Har lite tro på at det vil fungere i praksis. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Man kan jo glede seg til sportsspillene med svette spillerne... Endret 22. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) I love the smell of Zombies in the morning Endret 22. september 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette blir bare rart. Men på en annen side kan det kanskje funke, helt etterpåsom hvilket spill det er snakk om. Hvem hadde vel ikke likt litt episk lukt av forskjellige ting i for eksemepl Zelda? Hadde muligens funket ganske bra på eventyr og rollespill. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Hvis du i tillegg legger til fysisk smerte når man blir f.eks skutt (var det ikke snakk om noe sånt til en konsoll eller noe), så kan det fort bli litt for realistisk. kan jo funke i super mario galaxy og eventyrspill da. Zelda med lukt høres spennende ut. Wario med lukt høres ikke fristende ut Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ser for meg Guitar Hero V: "Now you don't just rock like a star - you smell like one too!!" Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ser for meg Guitar Hero V: "Now you don't just rock like a star - you smell like one too!!" Ja, og med øllukt i bakgrunnen Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva tenker Nintendo på!? Det må være det mest idiotiske påfunnet de har hatt. Uten Nes og Snes hadde Nintendo vært døde for lengst! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg aplauderer at man prøver ut ting, men jeg kan ikke helt komme på i hvilke spill jeg har savnet lukt. Men feedback i form av smerte hadde vært kult. Spesielt i boksing og skyting. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kanskje cooking mama til Wii ville vært fint, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå