Nilsen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Med et herlig design skal Samsung sjarmere 26-tommersmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har denne skjermen selv. Den er kanonbra på film og spill, men kunne hatt litt bedre vertikal innsynsvinkel. Etterslep merker jeg ikke mye til. Den beste skjermen jeg har hatt. Men så var min forrige skjerm av merket Viewsonic over 3 år gammel da, og mye har skjedd siden den tid. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hvitt trekker litt mot blått hvis du ikke har kalibrert skjermen. Har den selv og jobber mye med design hvor fargene trenger å være perfekt. Dette er en av de beste skjermene jeg har hatt. Endret 22. september 2008 av Avean Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har denne skjermen selv og syntes den er kjempebra til spilling =) Jeg må si at denne artikkelen reflekterte mitt syn på skjermen HELT riktig =) Har dog et lite spørsmål (siden jeg ikke er så "inn" i TV og HD osv.) Hva er EGENTLIG forskjellen på T260 og T260HD. Har vært på Samsung sine sider og satt specsa mot hverandre - og forskjellen ser ut til å være (for meg) at HD-versjonen har flere tilkoblingsmuligheter og er rett og slett litt mer som en TV. Greit. Men siden den dyrere versjonen heter HD - har den da mer HD enn den andre? Jeg mener da virkelig at det fulgte med en lapp på skjermen min som sa 1080P full HD osvosvosv. Jeg er litt nabb på HD og slikt - men hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Du er sikker på at det ikke stod HDMI på lappen? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Grei hvis det ikke hadde vært for designet. Misliker sterkt den røde rammen rundt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det bare meg som synes "Design fremfor bilde" er galskap? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Er det bare meg som synes "Design fremfor bilde" er galskap? Siste avsnitt i testen: Syncmaster T260 koster i skrivende stund rett over 4400 kroner. For storebroren med HD-støtte må du inn med en ekstra tusenlapp. I sin klasse er prisen noe stiv, og du får mer design enn bilde for prisen. Det er opp til hver enkelt og vurdere hva som er viktigst. Design fremfor bilde, sammenlignet med andre modeller i segmentet. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Likte designen veldig godt. Minner meg om et glass med dyr rødvin. Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hovedforskjellen på T260 og T260HD er at sistnevnte har innebygd TV-Tuner. Ikke at førstnevnte ikke støtter HD, noe den fint gjør med sine 1920x1200 piksler. Kanskje ikke dumt å få med dette i testen for å unngå forvirring? Lenke til kommentar
Opherius Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 kjøpte denne for en uke siden. Den er ikke 26 tommer, men 25 og en halv Men totalt elsker den. Flott oppgradering fra en 19". Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg synes det gikk litt dårlig frem i testen hvordan man har justert og kalibrert skjermen. Om man har brukt MagicBright osv. Det burde jo være en målsetting at man gjør bruk av kalibrering av bildet, og at man beskriver hvordan man går frem for å få det bildet man da baserer synspunktene sine på. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hovedforskjellen på T260 og T260HD er at sistnevnte har innebygd TV-Tuner. Ikke at førstnevnte ikke støtter HD, noe den fint gjør med sine 1920x1200 piksler. Kanskje ikke dumt å få med dette i testen for å unngå forvirring? Mao så betaler man 1000kr ekstra for en tuner som ikke er støttet lenger? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det bare meg som synes "Design fremfor bilde" er galskap? Siste avsnitt i testen: Syncmaster T260 koster i skrivende stund rett over 4400 kroner. For storebroren med HD-støtte må du inn med en ekstra tusenlapp. I sin klasse er prisen noe stiv, og du får mer design enn bilde for prisen. Det er opp til hver enkelt og vurdere hva som er viktigst. Design fremfor bilde, sammenlignet med andre modeller i segmentet. Dere burde teste LG sin W2600HP-BF. Det er også en 26-tommer. Eneste forskjellen er at den er basert på S-IPS og er har derfor litt bedre bildekvalitet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjermen kommer i to versjoner, en med HD og en uten. Hva er en HD? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjermen kommer i to versjoner, en med HD og en uten. I dag skal vi ta en nærmere titt på sistnevnte. Hva betyr dette? Uansett, grei test dette. Hva angår skjermer, så er design egentlig irrelevant. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det bare meg som synes "Design fremfor bilde" er galskap? Tar heller min 2232bw med bra bilde og flott design enn en stygg skjerm med litt bedre bilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Samsung burde vært pisket for den ekle røde rammen! Ser ennå verre ut i virkeligheten enn på bilder.. Endret 22. september 2008 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvitt trekker litt mot blått hvis du ikke har kalibrert skjermen. Har den selv og jobber mye med design hvor fargene trenger å være perfekt. Dette er en av de beste skjermene jeg har hatt. Hadde det ikke vært bedre med en skjerm uten TN-panel om man er opptatt av gode farger? AtW Lenke til kommentar
idos Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har denne og liker godt det jeg ser.. Både design og bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå