MaDKiM Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei Skal oppgradere server/surfe-maskinen min med en Quad prosessor (Q6600) og trenger et hovedkort til denne prosessor. Den må også ha en del sata porter minst 8 da det er det jeg har på det gamle. Med mine totalt 15 harddisker er det et minimum. Det jeg lurer på er: Hvilken hovedkort er til å anbefale? Pris, helst ikke over 1k. Skal ikke overklokke noe, skal bare kjøre som standard da jeg ikke skal bruke maskinen til spilling. Gammelt oppsett har funket for meg i 3 år nå, men med 6 stk skjermer og masse programmer begynner denne AMD Athlon 64 3000+ og bli litt vel gammel. Endret 22. september 2008 av Highlander Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skal oppgradere server/surfe-maskinen min med en Quad prosessor (Q6600) og trenger et hovedkort til denne prosessor. Den må også ha en del sata porter minst 8 da det er det jeg har på det gamle. Med mine totalt 15 harddisker er det et minimum. du må vare mer spec.: hvilken brikkesett, formfaktor, RAM o.s.v det finnes mange brukbare kort som støtter lga775 og har 8 sata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå